کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پارتی‌بازی در استخدام دستگاه‌های دولتی کهگیلویه و بویراحمد

12 خرداد 1394 ساعت 12:37


شاید دغدغه اصلی هر جوان و خانواده استان کهگیلویه و بویراحمد اشتغال، اشتغال و اشتغال باشد، مسئولان ارشد اجرائی استان در سخنان خود مرتب اعلام کرده‌اند که در ملاقات‌های عمومی خود با مردم و جوانان اشتغال مهمترین دغدغه آنها است.
استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های است که عدالت استخدامی در آن نسبت به سایر استان‌های دیگر کمرنگ است.
ostan

 نرخ بیکاری استان ۱۶/۵ درصد عنوان شده که متوسط نرخ بیکاری در کشور ۱۰/۵ درصد است که با توجه به آمار ارائه شده در سال ۹۲ کهگیلویه و بویراحمد دومین استان بیکار کشور بعد از لرستان به‌شمار می‌آید این مطلب را حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده است.

بنا بر این گزارش، با این وجود در سال ۹۴ و ماه‌های آخر ۹۳ نورچشمی‌های مدیران دستگاه‌های مختلف چشمشان به صندلی پشت میز ادارات روشن شد و با بی‌اعتنایی به سایر جوانان تحصیل‌کرده که در این استان از پشتوانه حمایتی و فلان فرد سیاسی و گاهاً نماینده برخوردار نیستند، تکیه بر صندلی‌ها می‌گذارند.

این در حالی است که فارغ‌التحصیلان و دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد مظلوم واقع شده اند و متولیان امر نیز تاکنون حمایتی از آنان نکرده‌اند و علی‌رغم ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوان استان در بحث گردشگری، معدن، آب، نفت و گاز و ... صنعت بزرگی بعد از سال‌ها برای کهگیلویه و بویراحمد تعریف نشده است و مدیران متأسفانه فقط در ادارات و جلسات پز ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان را می‌دهند.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید بدانند در سال ۹۴ و ماه‌های آخر ۹۳ به دور از چشمان حضرتعالی و معاون توسعه انسانی شما برخی مدیران دستگاه‌های دولتی و مراکز دانشگاهی و ... با زیر پاگذاشتن قانون، ضوابط و رعایت عدالت استخدامی نورچشمی‌های خود را به کار گرفتند و از طرفی با برخی نمایندگان استان متأسفانه در پشت پرده معامله‌ها می‌کنند.

آقای استاندار، اجازه ندهید که جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از شما ناامید شوند، به معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی محترمتان توصیه کنید که چشمانش را باز و نظارتش را بیشتر کنند و با مدیران خاطی برخورد نمایند و نتیجه را به جوانان و مردم استانت اعلام بفرمائید، تا همگان بداند دولت یازدهم به معنای واقعی دولت تدبیر و امید است.

آقای خادمی به اطلاع حضرتعالی برسانیم در دستگاه‌های مختلف این استان استخدام‌هایی بدون رعایت ضوابط و برگزاری آزمون انجام گرفته و تاجایی در یکی از دستگاه‌ها فلان مدیرغیربومی برادر و برادر خانم خود را وارد دستگاه مربوطه کرده است.

آقای استاندار فلان دستگاه حمایتی و فلان مرکز دانشگاهی نیروهای بدون رعایت ضوابط و قانون گرفته‌اند، در صورت تمایل لیست آنها به شما اعلام خواهد شد.

از سربازان گمنام امام زمان(عج) (اداره‌کل اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد) که همواره به عنوان مدافعان ارزش‌های انقلاب اسلامی و امنیت جامعه تلاش و کوشش کرده‌اند و از سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار می‌رود که با بررسی و پیگیری با خاطیان برخورد نمایند.


کد مطلب: 108719

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/108719/پارتی-بازی-استخدام-دستگاه-های-دولتی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1