کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بخشائی: هدف تکمیل پازل ناتمام فرهنگ گچساران است

12 خرداد 1394 ساعت 9:07


bakhshayi
عضو شورای شهر دوگنبدان با اشاره به تحول چشمگیر اجرای برنامه‌های فرهنگی در گچساران، گفت: ما به دنبال این هستیم که پازل ناتمام فرهنگ را در گچساران تکمیل کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حمید بخشایی عضو شورای شهر دوگنبدان ظهر امروز در حاشیه بازدید میدانی از طرح‌های اجرایی شهرداری و شورای شهر دوگنبدان، اظهار کرد: طی دو سال اخیر خوشبختانه با تعامل خوب و سازنده شهرداری و شورای شهر دوگنبدان کارهای خوبی در سطح شهر انجام شده است.
وی با اشاره به برگزاری جشن‌های محله‌ای به مناسبت اعیاد شعبان در دوگنبدان، افزود: برگزاری جشن‌های محله‌ای ویژه اعیاد شعبانیه از مهم‌ترین مصوبات جلسات شورای فرهنگی شهرداری و شورای شهر دوگنبدان بوده است.
عضو شورای شهر دوگنبدان با بیان اینکه هدف از برگزاری جشن‌های محله‌ای، ایجاد مشارکت و حضور مردمی در برنامه‌های فرهنگی شهر است، تصریح کرد: در سالیان گذشته نقش بازاریان و کسبه در احیای سنت‌ها و برگزاری مناسبت‌های دینی در محلات بسیار پر رنگ بوده و امروز هم حضور مردم، مسئولین در مراسمات مختلف تاثیر بسزایی در پر بار شدن این حرکت فرهنگی دارد.
بخشایی به شعار سال جدید تحت عنوان همدلی و همزبانی اشاره کرد و گفت: بزرگداشت اعیاد شعبانیه به صورت جشن‌های محله‌ای با شعار همدلی در راستای ایجاد انگیزه مشارکت نسل جوان در اجرای برنامه‌های فرهنگی در محلات در دستور کار شورای شهر و شهرداری دوگنبدان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه امید است که روند شادی‌محوری جشن‌های محله‌ای فراگیر و دائمی باشد، خاطرنشان کرد: تحول جزء اجتناب‌ناپذیر زندگی انسان‌ها است.
عضو شورای شهر دوگنبدان در ادامه با بیان اینکه شعار ما اعضای شورا همیشه بر پایه تحول فرهنگی نوین و به‌روز بوده است، با اشاره به تحولات بسیار عمرانی و فرهنگی در حوزه شهر دوگنبدان، اذعان کرد: با پیشنهاد شهردار بحث تحول اولویت‌ کاری شورای شهر و شهرداری دوگنبدان قرار گرفت.
وی ادامه داد: رویکرد تغییرات در زمینه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی در راستای توسعه نشاط و آرامش در شهر توسط اعضای شورای شهر کلید خورد.
بخشایی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی مختلف در مناسبت‌های مختلف ملی و دینی با بیان اینکه هدف ما تکمیل پازل ناقص فرهنگی شهر است، گفت: ما به دنبال راهکارهای جدید جهت برگزاری هرچه بهتر اعیاد و مناسبت‌ها و همچنین اجرای طرح‌های فرهنگی نوین در سطح شهر هستیم.
عضو شورای شهر دوگنبدان با بیان اینکه در مجموعه شهرداری و شورای شهر دوگنبدان هیچ‌کس به دنبال این نیست که کار یا توسعه‌ای را به نام خود بنامد، خاطرنشان کرد: ما با رویکرد آیند‌نگری تنها به دنبال این هستیم که پازل ناتمام فرهنگ را در گچساران تکمیل کنیم.
این مسئول با اشاره به استقبال اعضای شورای شهر و شهرداری دوگنبدان از نقد سازنده، با بیان اینکه اختلاف سلیقه‌ها باعث تحول می‌شود، اظهار داشت: سعی ما بر این است که مشارکت مردم را در فرآیند دولت پر رنگ‌تر کرده و در این مسیر نیز از حضور اصحاب رسانه جهت تقویت ارتباط مردمی حمایت و استقبال می‌کنیم.


کد مطلب: 108689

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/108689/بخشائی-هدف-تکمیل-پازل-ناتمام-فرهنگ-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1