کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بعضی مدیران با یمینی‌ها یمینی و با یساری‌ها یساری

10 خرداد 1394 ساعت 12:07


 
با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید برخاسته از اراده و تدبیر و ائتلاف دو کاندید اصلاح‌طلب انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ۹۲ است. اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد همواره منتقدین تدوام مدیریت و انتصاب برخی از افراد هستند که در نشست اخیر اصلاح‌طلبان استان در یاسوج که سید باقر موسوی‌جهان‌آباد نماینده دوره‌های پنجم و ششم به صراحت آن را اعلام کردند. همچنین مقداد عزیری نماینده دانشجویان اصلاح‌طلب دانشگاه‌های استان نیز از تداوم مدیریت مدیران دولت گذشته و برخی افرادی که تمایزی با سیاست‌های این دولت ندارند و منتخبان دولت گذشته هستند به شدت انتقاد کردند.Ostandari
اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد به صراحت در محافل و مجالس اعلام می‌کنند، دولتی که برخاسته اراده و ائتلاف اصلاح‌طلبان است، چرا باید مدیران انتخاب شده دولت قبل همچنان در مسند ریاست باشند.
بنا بر این گزارش، شنیده شد که بعضی از اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد لیست مدیران منتخب شده دولت قبل را که در دولت برخاسته از رأی، اراده و ائتلاف اصلاح‌طلبان می‌باشد را به مرکز تحویل داده‌اند.
گفته می‌شود، برخی اصلاح‌طلبان استان اخیراً در تهران با مسئولان کشوری دیدار کردند.
عبدالله ناصری عضو بنیاد باران گفت: در حال حاضر مهمترین مشکل انتخابات این است که بیش از ۷۰ درصد مدیران استانی و شهرستانی هنوز از دولت قبل هستند.
عبدالله ناصری درپاسخ به این سوال که استانداران و فرمانداران چه نقشی در انتخابات مجلس ایفا خواهند کرد، گفت: استانداران، فرمانداران و بخشداران فعال‌ترین مجری انتخابات هستند و نقش بسیار مهمی در شکل گیری هیات‌های اجرایی، پیگیری حقوق نامزد‌ها و استیفای حقوق آنها ایفا می‌کنند.
این عضو بنیاد باران در ادامه افزود: وزارت کشور، استاندارن و فرمانداران به عنوان مجری انتخابات در حوزه‌های انتخاباتی نقش مهمی دارند٬ اگرچه وزارتخانه، حوزه معاونت سیاسی، ستاد انتخابات و وزیر کشور به مراتب نقش مهم‌تری دارند، چون ساحت‌های کلان را دنبال می‌کنند.
ناصری با تاکید بر اینکه در حال حاضر مهم‌ترین مشکل اصلاح‌طلبان و انتخابات این است که بیش از ۷۰ درصد مدیران استانی و شهرستانی هنوز از دولت قبل هستند، در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی می‌کنید دولت تصمیم به ایجاد تغییر در چینش کابینه داشته باشد، گفت: نمی‌دانم٬ این تصمیمی است که آقای روحانی باید بگیرد. نمی‌دانم آقای روحانی چنین تصمیمی دارد که کابینه یا وزیر را در این موضوع تغییر بدهد.
در استان کهگیلویه و بویراحمد، رمضانی اصلاح‌طلب «سرپرست سابق دانشگاه یاسوج» در این دولت به راحتی کنار گذاشته می‌شود و از طرفی برخی مدیران دولت قبل بویژه در خود مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد همچنان بر مسند مدیریت قرار دارند.
 
عباس ظریفی رئیس دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد، عطاء الله پورشیرزاد محیط زیست استان، هوشنگ صیدالی شرکت گاز، کشاورز رئیس سازمان دارایی و ... از جمله مدیرانی هستند که در استان از دولت قبل هنوز بر صندلی مدیریت تکیه می‌زنند.
 


کد مطلب: 108261

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/108261/بعضی-مدیران-یمینی-ها-یمینی-یساری-ها-یساری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1