کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توضیح حزب موتلفه پیرامون نشست اصولگرایان بویراحمد

9 خرداد 1394 ساعت 9:58


دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نشست شورای مشورتی اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فضای نشست شورای مشورتی اصولگرایان بویراحمد سازمان‌یافته و عقلانی بود.
danshi
سید علی‌محمد دانشی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به نشست روز جمعه اصولگرایان شهرستان بویراحمد برای انتخاب کاندیدای انتخاباتی اصولگرایان شهرستان‌های بویراحمد و دنا برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این نشست در فضایی خوب و صمیمی برگزار شد.
عضو شورای مشورتی اصولگرایان شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: در این نشست هر یک از سخنرانان به تبیین وضعیت موجود پرداختند و همه با توجه به شرایط استانی و کشوری همدل برای اتحاد حداکثری در میان جریان اصولگرایی بودند.
دانشی افزود: در این نشست که نشستی فراگیر و متشکل از همه اضلاع اصولگرایی این شهرستان‌ها بود نتایج خوبی به همراه داشت و اصولگرایان در بسیاری از موارد با یکدیگر دارای نظر مشترک بودند.
وی نفس برگزاری چنین نشستی را به صورت سازمان‌یافته و در فضای عقلانی بسیار خوب و اثرگذار دانست و گفت: جریان اصولگرا با این نشست نشان داد که در کار تشکیلاتی هنوز حرف اول را می‌زند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان به شرایطی که در کشور حکمفرما است و اهمیتی که مجلس آینده در سرنوشت کشور دارد اشاره کرد و افزود: همه کسانی که در نشست مذکور حضور داشتند قبل از هر چیز اوضاع و احوال کشور را مد نظر قرار داده‌اند و بیش از خودشان به سرنوشت آینده کشور و استان می‌اندیشند و به همین خاطر بهترین تصمیم را خواهند گرفت.
این فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به صحبت‌ها و مواضعی که در این نشست اتخاذ شد بسیار به آینده باید امیدوار باشیم که جریان اصولگرایی به صورت واحد و با حداکثر توان خود در انتخابات شرکت کند.
وی افزود: نتیجه نهایی این نشست در آینده و در وقت مقتضی اعلام می‌شود.


کد مطلب: 108117

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/108117/توضیح-حزب-موتلفه-پیرامون-نشست-اصولگرایان-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1