کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نامه اعتراضی به فرماندار کهگیلویه

9 خرداد 1394 ساعت 9:54


با اخراج چند نفر از نمایندگان ادارات در نشست برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) یکی از این افراد در نامه ای به کبنانیوز نسبت به این قضیه اعتراض کرد.
عبدالکریم عبودی که به نمایندگی از سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در این جلسه حضور داشت یکی از کسانی بود که با تذکر فرماندار مجبور به ترک جلسه شد.
در نامه ارسالی عبودی به کبنا آمده است:
در پی تشکیل جلسه ای به نام ستاد ارتحال حضرت امام (ره) که این شخصیت بی‌نظیر حق بزرگی بر گردن همه ما دارد و هر ساله برای چنین جلسه ای حداقل یک روز از قبل با دعوت نامه کتبی از ادارات جهت شرکت در جلسه دعوت به عمل می آمد اما امسال به گونه‌ای متفاوت‌تر از سال های گذشته و با بی توجهی به این مناسبت مهم همراه بود.
ساعت ۸ صبح همان روز جلسه‌ای به نام سوم خرداد در سپاه پاسداران تشکیل و بعد از اتمام جلسه اعلام شد که نشست بزرگداشت ارتحال امام ساعت ۱۱ در سالن فرمانداری برگزار خواهد شد و از اعضای جلسه برای حضور در جلسه دعوت شد.
اینجانب به احترام امام بزرگوار(ره) در این جلسه حضور یافتم با گذشت یک ساعت از شروع نشست آقای فرماندار با دادن یادداشتی به آقای محمدی اعلام کردند کسانی که رئیس اداره نیستند جلسه را ترک کنند! چند سوال تامل برانگیز در این رابطه قابل طرح است: ۱- آقای کریمی سرپرست فرمانداری اولا چرا با دعوت نامه کتبی روسای ادارات را دعوت نکردند؟
۲- چرا از نماینده ادارات توضیحی درباره علت عدم شرکت رئیس اداره نخواستند؟ و ۳- اینکه چرا از همان ابتدای جلسه چنین تصمیمی را نگرفتند؟
در پایان این اتفاق را از بی‌تدبیری و بی‌تجربگی سرپرست فرمانداری می‌دانم و امیدوارم آقای استاندار در انتخاب پست‌های کلیدی دقت بیشتری به خرج دهند.


کد مطلب: 108079

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/108079/نامه-اعتراضی-فرماندار-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1