کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ما را به خیر تو امید نیست؛ شر مرسان

8 خرداد 1394 ساعت 13:02


مخاطب کبنانیوز-تارتن۰۰۱۹۵۲۳۱
سلام برادر ارجمند اسماعیل زارعی
مطلب شما تماما مغالطه و یکسره به قاضی رفتن است. نعوذ بالله خدا را با بنده در یک ردیف قرار میدهید!!! آفرینش جهان بازی نبوده چه ربطی به مشک و ملار و فوتبال و اینترنت و… دارد. حسب گفتار شما تمام امور جز آنچه شما گفتید لهو و لعب است. اینطور که شما میفرمایید همه چیز تعطیل شود تا مشکل بیکاری که معلول هزار مساله است یک شبه حل شود.
استاد ارجمند کلمات و جمله ها بار حقوقی و اخلاقی دارند.چه کسی گفته که مسوولان شهر یا کشور باید تنگدست باشند؟؟؟ استدلال شما کاملا اشتباه و تفسیر به رای کلمات بزرگان دین و سیاست است.
ملغمه ای چیدمان شده که دست آخر ارتباطش و تناقض با مشک و ملار و شادی مشخص نشد. و نفرمودند ایجاد اشتغال و تولید ثروت حرام است یا خیر چون علی الاصول و طبق گفتار شما همگان خاصه مسولان باید در ردیف فقرا باشند!! نه عزیز !! باید درد فقرا را فهمید و حس کرد
حضرت علی«ع» می فرمایند:«فرح و شادمانی موجب بهجت و انبساط روح و مایه نشاط است» و از امام رضا«ع» نقل است:« از لذایذ دنیوی نصیبی برای کامیابی خویش قرار دهید و سایر احادیث...
برادر جوان!
تفریح به مطلق، مصداق لهو و لعب نیست بلکه لازمه سلامت جسمی و روحی می باشد. فرحین که شما نام بردید به معنای کسانی است که خوشگذرانی افراطی می کنند یا در اصطلاح فرحناک یا (manic) هستند وگرنه شادی و تفریح از مورادی است که ائمه اطهار در کنار معیشت روزانه و یاد خداوند، به آن سفارش اکید کرده اند.
از تفریحات مورد نظر اسلام می توان به شادی به وقت اطاعت خداوند، گره گشائی از کار مومن و شادیدر اعیاد اسلامی، ورزشی، مسابقه، صله ارحام، اطعام میهمان و ایتام و سیروسفر نام برد.
برادر جوان!
شرکت کنندگان در جشنواره مشک و ملار همان کسانی هستند که هنوز بعد از گذشت بیش از سی سال با شنیدن نام محمد جهان آراا، باکری و همت و... ناخودآگاه اشک اشک در چشمان شانحلقه می زند.
همان جوانانی که شما به لهو و لعب متهم شان کردی هنوز ذره ای از خاک وطن را به دنیائی نمی دهند و با جان و مال شان از ناموس مملکت و آئین شان دفاع کردند و خواهند کرد.
درد جوانان امروز ما اشتغال نیست، ثروت نیست، ازدواج نیست، جوان امروز فقط محتاج یک نگاه خالصانه است. درد جوان امروز درک شرایط و ذره ای محبت است.
شما و دوستان تان اشتغال برای شان فراهم نکنید(که در اوج ثروتمندی ۸ ساله نکردید) اما همین شادی را هم از آنها نگیرید.
ما را به خیر تو امید نیست؛ شر مرسان
 


کد مطلب: 107946

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/107946/خیر-امید-نیست-شر-مرسان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1