کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آنچه را دیگران متوجه نشوند، خبرنگاران هم متوجه نشوند مطلوب نیست

7 خرداد 1394 ساعت 16:08


نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برخی سوءبرداشتی که از سخنانش در یک مراسم معارفه شده است، گفت: همواره در اظهاراتم ناظر به افراد سخن نمی‌گویم
آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته در آیین معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان اظهاراتی در خصوص لزوم و چگونگی کارکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای عملکرد بهتر داشت که برخی در محافل مختلف این اظهارات را گلایه از شخص و یا اشخاص خاصی می‌دانستند.
در همین خصوص بعد از ظهر امروز و در حاشیه دیدار اعضای هیئت رئیسه دانشگاه یاسوج در پاسخ به این سؤال که آیا اظهارات شما در نشست معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گلایه یا انتقاد از افراد خاصی بوده است، اظهار کرد: در این نشست در خصوص آن‌چه که معضلات استان بوده صحبت کردم، نه این‌قدر بی‌انصاف هستم و نه قدر صحبت‌های خود را پایین می‌آورم که ناظر به یک نفر اظهار نظر کنم.
نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: نه ناظر به مدیری و نه ناظر به شخص نماینده‌ای سخن گفتم بلکه اظهاراتم در خصوص آن‌چه که از گذشته‌ها تاکنون اجرا می‌شده، بوده است.
وی با گلایه از این نوع استفهام از اظهارات خود، افزود: اگر آن‌چه را که دیگران متوجه نشوند خبرنگاران هم متوجه نشوند مطلوب نیست.
آیت‌الله ملک‌حسینی تصریح کرد: گفتم که انفصال و اتصال یک سازمان مشکل را برطرف نمی‌کند چه این سازمان زیر مجموعه باشد و چه مستقل، پس اگر قرار باشد به صورت مستقل عمل نکند مشکل برطرف نمی‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: لذا کارها باید درست باشد و با جابه‌جا کردن مجموعه‌ها اتفاقی نمی‌افتد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، بعد از سخنان آیت‌الله ملک‌حسینی در معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، برخی از حاضرین تصور می‌کردند که آیت‌الله ملک‌حسینی خطاب به نماینده یا شخص خاصی این صحبت‌ها را کرده است که وی با این گفت‌وگو تلاش کرد سوءتفاهم‌ها را برطرف کند.
-------------------------------------------
داریوش بهنیازاده
-----------------------------------------


کد مطلب: 107800

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/107800/آنچه-دیگران-متوجه-نشوند-خبرنگاران-هم-مطلوب-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1