کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از پیامک مسعودی‌اصل تا اعتراض به روند تصمیم‌گیری اصولگرایان بویراحمد

9 خرداد 1394 ساعت 9:01


اصولگرایان بویراحمد و دنا برای انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی چه تصمیمی خواهند گرفت.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، نشست اصولگرایان بویراحمد و دنا با حضور ستار هدایت‌خواه نماینده سابق بویراحمد و دنا، برخی از کاندیداهای احتمالی این جریان سیاسی در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی و جمع زیادی از اصولگرایان در یاسوج رگزار شد.boyer

در این نشست اصولگرایان بویراحمد و دنا بر اساس ۳۲ شاخص تعریف شده کاندیداهای اصولگریان در انتخابات مجلس دهم را مورد ارزیابی و امتیازدهی قرار دادند و در نهایت بعد از جمع‌بندی یک نفر به عنوان کاندیدای اصلی اصولگرایان بویراحمد و دنا معرفی می‌شود.
اما این جلسه با برخی از حاشیه‌ها و حرف و حدیث‌های روبرو بود.
ایروان مسعودی‌اصل با ارسال پیامکی به برگزارکنندگان جلسه روز جمعه ۸/ خردادماه/۹۴ و سایر اصولگرایان از حضور در این جلسه انصراف داد.
پیامکی که مسعودی‌اصل ارسال کرده، اینگونه است؛ «سلام، با عنایت به اعتراض اینجانب به روند تصمیم‌گیری انصراف خود را از کاندیداتوری در جلسه روز جمعه ۸ /۳/ ۹۴ اعلام می‌نمایم، با تشکر مسعودی»
آنگونه که مشخص است نحوه چینش نیروها و ترکیب این جلسه موجبات نگرانی را به همراه داشت.
علی خرامین به دلایل نامشخص انصراف داد و به تهران سفر کرد.
محمدمهدی‌ روشنفکر نیز حضور پیدا نکرد و گفته است که به طور مستقل وارد صحنه انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی می‌شوم.
ستار هدایت‌خواه نماینده سابق بویراحمد و دنا در این نشست با بیان اینکه خون شهدا و امام زمان(عج) ناظر بر اعمال ما هستند، اظهار کرد: در امتیازدهی به کاندیداها مسائل قومی و قبیله‌ای را در نظر نگیرید و بر اساس واقعیت‌ها رأی دهید.
این اصولگرای شهرستان بویراحمد و دنا با اظهار گلایه از برخی کاندیداها و بستگان آنها که از دو روز قبل به دنبال رایزنی و چانه‌زنی برای خود بودند، گفت: برخی افراد با کسانی که از اعضای نشست اصولگرایان محسوب می‌شدند به نفع خود رایزنی و صحبت می‌‍کردند که در واقع کاری غیراخلاقی انجام دادند و باید بر اساس شایستگی‌ها و واقعیت‌ها امتیازدهی صورت بگیرد.
هدایت‌خواه تصریح کرد: باید تصمیمی گرفته شود که در تصمیم‌گیری‌های کلان تأثیرگذار باشد.
وی یادآور شد: اگر مسائل دوستی، قومی  و موارد دیگر را در نظر بگیرید، در مقابل خداوند باید پاسخگو باشند.
نماینده سابق بویراحمد و دنا گفت: امیدوارم اصولگرایان به نتیجه برسند و من در انتخابات شرکت نمی‌کنم، مصلحت نمی‌بینم که در این دوره از انتخابات شرکت کنم.
به گزارش کبنانیوز، در این نشست، اصولگرایان، کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس را بر اساس ۳۲ شاخص تعیین شده مورد ارزیابی وامتیازدهی قرار دادند که نتیجه نهایی آن در روزهای آینده اعلام می‌شود.
برخی هم اعلام کردند که این نشست خروجی ندارد و در نهایت جور دیگری تصمیم گرفته خواهد شد، لذا باید منتظر بمانیم که اصولگرایان بویراحمد و دنا به رهبری ستار هدایت‌خواه چه تصمیمی برای آینده می‌گیرند.


کد مطلب: 107698

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/107698/پیامک-مسعودی-اصل-اعتراض-روند-تصمیم-گیری-اصولگرایان-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1