کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین مقام سیاسی زن در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

6 خرداد 1394 ساعت 13:31


اولین مقام سیاسی زن در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، طی حکمی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نادیا صداقت به عنوان معاون فرماندار شهرستان دنا و اولین مقام سیاسی زن در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
تاج‌امیری فرماندار دنا ضمن تأئید این خبر، اظهار کرد: با توحه سیاست‌های دولت و امید و تاکید استاندار محترم بر بکارگیری بانوان در مسئولیت‌های مختلف و با توجه به اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد را جامعه زنان تشکیل می‌دهند، این تصمیم اتخاذ شد.
وی ادامه داد: تاکنون در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی زنان نشان دادند که می‌توانند خدمتگزار خوبی برای جامعه باشند، لذا تصمیم بر این شد که از بانوان در پست‌های مدیریتی و حتی سیاسی استفاده شود.
فرماندار دنا گفت: خانم صداقت با توجه به تجربیات و شناختی که ما نسبت به وی داریم، شایستگی این مسئولیت در شهرستان دنا را دارند و به همیل دلیل با پیشنهادی که به استاندار کهگیلویه و بویراحمد داده شد، وی حکم خانم صداقت را به عنوان معاون فرماندار دنا صادر کردند.
تاج‌امیری افزود: امیدواریم این اقدام  سبب گردد که از بانوان در پست‌های مدیریتی دیگر استفاده شود.
نادیا صداقت از نیروهای وزارت کشور و شاغل در فرمانداری دنا است.
صداقت ۱۴ سال سابقه کاری دارد.
وی همچنین دارای سه فرزند(دو دختر و یک پسر) هستند.
به گزارش کبنانیوز، مراسم معارفه نادیا صداقت به عنوان معاون فرماندار شهرستان دنا روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ عصر با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار دنا و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار خواهد شد.
 
خبرهای تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.
 


کد مطلب: 107673

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/107673/اولین-مقام-سیاسی-زن-کهگیلویه-بویراحمد-منصوب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1