کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در رقابت اصولگرایان بویراحمد؛ دود سفید به نفع چه کسی بیرون می‌آید؟

6 خرداد 1394 ساعت 12:38


روز جمعه نشست اصولگرایان بویراحمد در یاسوج به منظور انتخاب کاندیدای واحد و نهایی این جریان برای حضور در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.BOYER
به گزارش کبنانیوز و بر اساس اطلاعات رسیده، روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه سال جاری نشست اصولگرایان بویراحمد و دنا به منظور انتخاب کاندیدای نهایی این جریان سیاسی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود و گفته می‌شود گزینه نهایی اصولگرایان بر اساس انتخاباتی که در این روز برگزار می‌گردد، انتخاب می‌شود.
بنابر این گزارش در نشست روز جمعه اصولگرایان برای مشخص کردن کاندیدای واحد و نهایی این جریان سیاسی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا انتخابات برگزار می‌کنند.
گفته می‌شود ۸ نفر برای معرفی خود به عنوان کاندیدای نهایی اصولگرایان با هم به رقابت خواهند پرداخت.
خلیفه خلقی‌پور، کرامت‌الله فدایی، مراد علی پیوند، حبیب‌الله پیشوا، کرم‌الله جانی‌پور، محمد مهدی روشنفکر، شیرعلی خرامین و ایروان مسعودی گزینه‌هایی هستند که در جلسه روز جمعه اصولگرایان بویراحمد بر اساس  ۳۲ شاخص‌ تعیین شده با هم به رقابت می‌پردازند.
این جلسه در شهر یاسوج برگزار خواهد شد. اطلاعات دقیقی از شرکت کنندگان در این نشست مهم در دست نیست.
به گزارش کبنانیوز، باید ببینم در نشست اصولگرایان بویراحمد بر اساس انتخابات و رأی حاضرین، دود سفید به نفع چه کسی بیرون می‌آید.
گزارش مبسوطی از این رقابت منتشر خواهد شد.


کد مطلب: 107644

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/107644/رقابت-اصولگرایان-بویراحمد-دود-سفید-نفع-کسی-بیرون-می-آید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1