کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقاد یک اصولگرا از کبنا درباره مشک و ملار+پاسخ کبنا

13 خرداد 1394 ساعت 14:28


مخاطب اصولگرای کبنانیوز
این مطلب به عنوان کامنت به کبنانیوز ارسال شده است و نویسنده که اصرار بر محفوظ ماندن هویتش داشت خواستار پاسخگوئی مدیریت کبنانیوز شده بود؛
بسمه تعالی
مدیریت محترم سایت کبنانیوز جناب آقای عکاشه سلام علیکم
این حقیر یکی از مخاطبین سایت شما هستم و روزانه به مدت ۴ ساعت وقت خودم را به سایت شما اختصاص میدهم.
اول اینکه جا دارد از زحمات شبانه روزی شما و مجموعه تان تشکر کنم که اخبار شهرستان و استان را به نحوه احسن پوشش میدهید، دوم اینکه جناب آقای عکاشه روی صحبت با حضرتعالی است.
این حقیر دیدگاه فکریم اصولگرا است شما با چه پشتوانه ای دارید به کارتان ادامه میدهید جز اینکه پشتوانه شما ما مخاطبین هستیم. گلایه دارم یک روز صبح وقتی رفتم پشت سیستم در ادره دیدم که مطلبی تبلیغاتی در سایت تحت عنوان اختتامییه جشنواره مشک ملار و آنجا با خودم گفتم مگر سایت مختص به دفتر تاجگردون است که تصمیم گرفتم این نامه را به شما بنویسم.
آقای عکاشه سایت کبنا مختص به اصلاح طلبان نیست. مختص به ما اصولگرایان هم است پس وظیفه شما سخت است و باید هیچ وقت فرق بین این دو جریان سیاسی در شهر نگذارید جهت اطلاع شما دفتر نماینده خودش پرتال خبری دارد دلیل ندارد سایت شما بستر تبلیغ نماینده باشد.
میدانیم که یکی از اعضای سایت شما در دفتر نماینده مشغول کاراست ولی این دلیل قانع کننده برای ما مخاطبین شما نمی باشد و لذا از شما خواهشی داریم در این چند ماه آینده که انتخابات مجلس نزدیک است خواهشمندیم ندای بی طرفی را در سایت تان حاکم کنید.
ارادتمندشما؛  ...
توضیح سردبیر کبنانیوز؛
دوست گرامی سلام؛
اگرچه پیش از این چندین بار توضیحات لازم در این باره داده شده ولی تکرار این ادعاها به تدریج نشان می دهد که از فاز دلسوزی خارج شده و به قصد بر هم زدن تمرکز مدیریت کبنانیوز مطرح می شود.
دوست عزیز با شناخت کاملی که از بنده دارید خود بهتر می دانید عقاید و سوابق اینجانب و دیگر مدیران سایت چیست.
نظر من به عنوان سردبیر کبنانیوز راجع به جریانات مخنلف کشور را نیز می دانید و اینجانب نسبت به جریانات سیاسی و رفتار و عقایدشان شناخت کاملی داشته و انتخاب خود را کرده ام. پس مطمئن باشد هیچ گاه شاهد کوچک ترین تغییری در افکار و عقاید مان نخواهید بود.
اما اینکه مشک و ملار را جائی تبلیغ کرده ایم، کار بسیار منطقی انجام داده ایم.
صبح ها که به اداره می روید، جنب ادراه تان محفلی فرهنگی وجود دارد که اقلام فرهنگی را در آن به مراجعه کنندگان می فروشند.
مدیر این فروشگاه فرهنگی جناب سرهنگ رمضانی می باشند که از دوستان بنده می باشند. در هفته گذشته آقای رمضانی ۳ بار در این سایت بالاترین مقامات سیاسی این شهرستان را، به تندترین وجهی نقد کرده اند.
کمی قبل تر از آن آقای یداله مرادی با عنوان ۳ خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر عزیز، دبیر انصار حزب اله تهران را دعوت نمود و به قاطع ترین شکلی، گذشته و خانواده نماینده شهرستان گچساران و باشت را هدف قرار داد و از مردم خواست به تاجگردون رای ندهند.
چند روز دیگر نیز قرار است نشستی به نامی دیگر برگزار شود و به گفته اصلاح طلبان اهداف خاص سیاسی در آن دنبال شود و این اخبار همه در کبنانیوز به بهترین وجهی و حتی بسایر پررنگ تر از سایت های متعلق به جریان اصولگرائی منتشر شده است.
مخاطبین می دانند که در میان همه سایت های گچساران فقط کبنانیوز توسط اصلاح طلبان اداره می شود و همین را نیز دوستان برنمی تابند.
کمی پیش از آن نیز تمام اخبار و نوشته های متعلق به منتقدین اصلاحات در این سایت منتشر شده و بعد از این نیز می شود ولی توقع می رود که کمی منصفانه برخورد کنیم و اگر دغدغه مسلمانی نداریم کمی آزاده باشیم.
بعد از این همه انتقاد، اگر در گوشه ای از سایت تبلیغی نصب شود حالا چه شما با این جشنواره موافق باشید و چه مخالف، به هر حال سامانه اجرائی این شهرستان هم حق دارد کارها و فعایت های خود را تبلیغ نماید و از قضا این سایت را برای این کار انتخاب نموده است.
در همان روز آقای فولادی به همراه سیداکبر علیزاده به عنوان کاندیدای احتمالی جریان مورد علاقه شما، نشستی صمیمی با خبرنگاران داشتند و در این جلسه که ساعتی پیش از مشک و ملار برگزار شده بود تنها خبرنگار مخالف از کبنانیوز بودند.
خبر این نشست نیز در سایت انعکاس داده شد و اتفاقا در تمام هفته بعد از آن مرتبا در اسلاید اول کبنا قرار گرفت.
در این دو هفته که از اتفاقات چمن سرآب ننیز گذشته است، کدام سایت مثل کبنانیوز انعکاس دهنده اخبار شما بود است. چه سایتی مثل کبنانیوز لفظ خانزاده را تیتر نمود؟ و منظور شما را که کدخدازادگی یکی از بزرگان این شهر بود را برای مردم تشریح نموده است؟
کدام سایت اصولگرائی جسارت و صداقت داشت که اصلا این جمله را در اخبار خود بیاورد؟ اگر کبنانیوز نبود هیچ کس نمی فهمید که سردار حسین اله کرم برای چه به معبرالشهدا آمده بود و نیت برگزارکنندکان مراسم چه بوده است و ما در تحقق اهداف دوستان شما نقش کاتالیزور را اجرا کردیم و به آن افتخار می کنیم.
باز می گویم عملکرد کلی کبنانیوز و آقای کنارکوهی به عنوان دبیر ورزشی و مدیرفنی سایت کبنانیوز مورد حمایت و البته نظارت کامل آقای کمائی مدیرمسئول و بنده سردبیر سایت بوده و خواهد بود.
از تذکر جنابعالی سپاسگزارم و منتظر ارئه دغدغه های شما و همه مخاطبین سایت خواهیم بود.
بهنام عکاشه


کد مطلب: 107569

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/107569/انتقاد-یک-اصولگرا-کبنا-درباره-مشک-ملار-پاسخ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1