کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به نام ادارات و به کام اصلاحات!

2 خرداد 1394 ساعت 21:06




قراربود امروز اختتامیه جشنواره مشک و ملار باشد و در بنرهای که در سطح شهر نسب شده بود اجراء کننده جشن قرار بود فرمانداری و بخشداری مرکزی دوگنبدان باشدولی تمامی شرکت کنندگان متوجه شدن همه دست اندرکاران دفتر نماینده مجلس گچساران و باشت بوده و ارگانهای ذکرشده بیشتر حکم میهمان داشتند تا میزبان.

اینبار هم مثل گذشته بنام های مختلف در گچساران میتینگ انتخاباتی در روستای سراب ننیز گرفته شد و فقط نام آن  و جشن آن بنام جشنواره مشک ملار بودو دفتر نماینده با همکاری ادارات گچساران جشن سیاسی گرفتند و تبلیغات زود هنگام صورت گرفت.وبیشتر مردم هم توسط دفتر نماینده دعوت شده بودند.

این عمل توسط یکی از کاندیدای اینده مجلس در صورتی دارد انجام میگیرد که خلاف قانون انتخابات است و قرار نیست حدود ۱۰ ماه آینده با همکاری ادارت دولتی به هر بهانه ای تبلیغات صورت گیرد.

جالب است که در چند سال پیش دوستان اصلاحاتی از اینکه محمود احمدی نژاد رییس جمهور وقت دارد از صداوسیما و دیگر خبرگزاری ها استفاده سیاسی میبرد ناراحت و گله مند بودند، ولی حال خود چطور در یک جنگ نابرابر چند ماهی شروع کرده اند و هیچ کسی هم حق ندارد، نارحت باشد وگر نه یا با وی برخورد  میشود مثل دو بانوی که در همایش و بعد از سخنرانی کواکبیان شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند که خوشبختانه با حضور نیروی ا نتظامی ختم بخیر شد چون تعدادی ناراحت و با دوخانم باصدای بلند حرف زدند،یا دست به شکایت میشوند که در استان ما دارد باب میشود و مدتی پیش علیه عصر دنا و اینبار هم مدتی است که علیه سایت خبری نفتانیوز شکایت شده است و ما که متوجه نشدیم جای شعار معروف اصلاح طلب که (زنده باد مخالف من)کار بردش کجاست.امیدوارم دوستان در مورد این شعار بیشتر توضیح دهند.

امروز اصحاب رسانه دعوت علی فولادی وندا رقیب تاجگردون بودند و دوستان خبرنگار سئوالاتی پرسیدند و یکی از دوستان از جلسات و استفاده از امکانات دولتی توسط رقیب وی که به هر دلیلی میتینگ انتخاباتی دارد و چرا وی سکوت کرده :فولادی گفت از حضور شما کمال تشکر دارم که دارید همه چیز را نگاه میکنید ولی فراموش نکنید که من یک اصولگرا هستم و تا زمانی که قانون اجازه تبلیغ ندهد من هرگز چنین حرکاتی انجام نخواهم داد و انشالا در آینده همه چیز مشخص خواهد شد و قرار نیست ما بخاطر رسیدن به صندلی مجلس که جای قانون گذاری است کارهای خلاف قانون انجام دهیم تبلیغ خلاف قانون است ومن چنین اشتباهی انجام نمیدهم چون اصولگراهستم و پایبند به قانون.

امروز جشن مشک وملار در روستای سراب ننیز در صورتی انجام شد که امام جمعه هشداری به مدیران داده بود که شرکت نکنند ولی دوستان رفتند

امام جمعه گچساران در نماز جمعه هشدار داد که  اگر  جلسات  با مهتر برگزار شود، صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد حق ندارد اینگونه برنامه‌ها را پخش کنند.

وی افزود: اینگونه ساز و آوازها حرام است و هیچ مسئولی نباید در این جلسات شرکت کند.

حجت‌الاسلام حجازی تاکید کرد: هر مسئولی که در این جلسات شرکت کند از تریبون نماز جمعه استیضاح می‌شود.

حجازی با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن نیمه شعبان در این شهرستان انجام گیرد، با اشاره به اینکه  قبل از پیروزی انقلاب جشن‌هایی گرفته می‌شد که غیرشرعی و با ساز ورقص و ..بود، اظهار کرد: امروز هم می‌بینیم که به بهانه‌های مختلف جشن‌هایی گرفته می‌شود که رنگ و بوی همان جشن‌های قبل از انقلاب را می‌دهد.

وی با بیان اینکه به جوانان توصیه می‌کنم غیرت را پیشه خود سازند، تاکید کرد: نباید به بهانه‌های مختلف و واهی در شهرستان گچساران ساز و آواز پخش و جلسه مهتر! باشد زیرا که این جلسات حرام است.

امام جمعه گچساران با هشدار به اینکه هر مسئولی در این جلسات شرکت کند از تریبون نماز جمعه استیضاح می‌شود، تاکید کرد: هیچ مسئول حقوق‌بگیر نظام جمهوری اسلامی که مسئولیتی را عهده‎دار بوده نباید به این نوازندگی‌ها گوش کند چه برسد به اینکه در این برنامه‌ها شرکت کند.

*نفتانیوز


کد مطلب: 106497

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/106497/نام-ادارات-کام-اصلاحات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1