کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعضای هیئت رئیسه کشتی با مدیرکل ورزش دیدار کردند

31 ارديبهشت 1394 ساعت 3:23


اعضای هیئت رئیسه کشتی استان کهگیلویه وبویراحمد جهت ارائه تقویم ورزشی وعملکرد یکساله این هیئت با مدیرکل ورزش وجوانان دیدار وگفتگو کردند.
به گزارش کبنااسپورت از یاسوج ، مدیرکل ورزش وجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار با بیان اینکه کار زیر بنایی زمان بر است و زمان خودش را میخواهد ،اظهار داشت: من به جرأت به شما میگویم که کسانی که دانش فنی ندارند نمی دانند که سه پله در ورزش کشتی بالا آمدن چیه وچه رشدی داشته است.
IMG_0355
جهانبخش ایزدپور با بیان اینکه علارغم تمام کارشکنی های که در ورزش کشتی وجود دارد از هیچ کوششی برای این ورزش دریغ نخواهم کرد ،افزود:اعتقادم براین است که با حضور شما هر چقدر ورزش کشتی را توسعه بدهیم ضرر نخواهیم کرد.
ایزدپور با اشاره به اینکه بحث کشتی در یک یا دوجلسه نمی گنجد،ادامه داد: در کنار هم توانستیم به یک توافق خوب در کمال آرامش و یک نگاه مثبتی در ورزش خوب کشتی که بضاعت لازم را برای ادامه کار دارد برسیم.
وی با اشاره به اینکه شاید یکی از کیفی ترین جلساتی که در این ۱۵ ماهی که این بنده خدمتگزار درخدمت استان شما داشتم این جلسه بود ،بیان داشت: هرکاری که باعث توسعه ورزش کشتی شود ،بنده با تمام وجود در خدمت شما هستم وکمک می کنم ،با توجه به کادر مجربی که دارید وکمتر هیئت ورزشی دارای چنین نیروهای است واز این ظرفیت استفاده بکنیم ومسیر تعالی را طی بکنیم.
IMG_0354
رئیس هیئت کشتی استان کهگیلویه وبویراحمد در ابتدای این جلسه با بیان اینکه در طی این ۱۰ ماه گذشته،خود وهمکارانم تمام تلاش خود را برای رشد وارتقای کشتی استان بکار گرفته ایم ،اظهار داشت: در طی این مدت ،نسبت به سال گذشته توانستیم سه پله صعود در رنکینگ فدراسیون داشته باشیم.
IMG_0365
علی سلیمانی بابیان اینکه هزینه ای که ما داریم نسبت به استانهای دیگر ناچیز وغیر قابل هضم است ،بیان داشت: در نشست های فدراسیون وصحبت هایی که با رؤسای هیئت هایی که در رده های بالای رنکینگ فدراسیون هستند داشتیم ،هزینه های سالانه آنها حداقل بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان در سال می باشد.
IMG_0390
رئیس هیئت کشتی استان کهگیلویه وبویراحمد از حمایت های همه جانبه ایزدپور در طی چند ماه از مسئولیت خود تقدیر کرد وگفت: شاید هزینه پرداختی اداره کل استان در سال گذشته نسبت به دیگر هیئت ها چشمگیر باشد ،اما ما توانستیم با ۲۰ درصد برآورد هزینه سال گذشته مسابقات و اعزام هایمان را برگزار کنیم.
IMG_0371
سلیمانی بابیان اینکه باید تلاشمان را نسبت به سال گذشته بیشتر بکنیم خطاب به مدیرکل گفت: انتظار می رود که امسال نسبت به سال گذشته لطف حضرتعالی بیشتر شامل حال کشتی استان شود که ما بتوانیم تقویم هیئت کشتی استان را به نحو مطلوب تری اجراء بکنیم.
IMG_0373
وی اعضای هیئت رئیسه کشتی استان را از قوی ترین وتوانمند ترین افراد دانست وتصریح کرد :حضور این افراد در کنار خانواده بزرگ کشتی استان باعث دلگرمی وقوت قلب ما و زیر مجموعه ما می شود ومن فقط به عنوان یک خادم وهماهنگ کننده ای بیش نیستم.
IMG_0375
در این جلسه آقایان دکتر چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ،مهندس پور محمدی ،فرجی ،مهندس خوبانی،منوچهری ،نظری ،اسفندیاری، دانش وفتحی دیدگاه ها ونظرات وراه کارهای خود را با مدیرکل در میان گذاشتند.
IMG_0377 IMG_0380 IMG_0385
 


کد مطلب: 106103

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/106103/اعضای-هیئت-رئیسه-کشتی-مدیرکل-ورزش-دیدار-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1