کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جلسه ستاد اوقات فراغت دانش آموزان برگزار شد

31 ارديبهشت 1394 ساعت 17:39


رئیس آموزش و پرورش گچساران در جلسه غنی سازی اوقات فراغت که با حضور  برخی از مدیران ادارات در باشگاه فرهنگیان برگزا ر شد، اظهار کرد : اوقات فراغت یکی از بخش های مهم زندگی همه ، بویژه جوانان به شمار می رود که می بایست بیش از پیش به این مهم توجه شود.
سید ظهیر الدین پورالحسینی گفت: همفکری، هم اندیشی، برنامه ریزی منسجم و فراهم کردن امکانات یکی از ضرورت های اساسی جهت اوقات فراغت می باشد.
وی عنوان کرد: اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های برنامه‌های این طرح می باشد که زمینه‌ساز رشد و پویایی جوانان است.
پورالحسینی عنوان کرد: باید  برنامه ها و فعالیت های قرآنی در اولویت کلاس های  غنی سازی اوقات فراغت قرار بگیرد و برای اجرای هر چه بهتر این امر، شرکت کنندگان از حضور استادان و مربیان متعهد و مجرب بهره مند خواهند شد.
مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: انسجام  و ساماندهی فعالیت ها و برنامه های اوقات فراغت، هماهنگ سازی و ایجاد وحدت رویه در برنامه ها و  شناسایی ظرفیت های کانون ها و سالن های ورزشی و ارتقاء سطح توانمندی آنها و فراهم آوردن زمینه جذب هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان ازجمله اهداف ستاد اوقات فراغت می باشد
IMG_8381


کد مطلب: 106087

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/106087/جلسه-ستاد-اوقات-فراغت-دانش-آموزان-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1