کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جلسات اصولگرایان بویراحمد برای تعیین کاندیدای انتخابات

31 ارديبهشت 1394 ساعت 1:32


نشست‌های اصولگرایان بویراحمد به منظور بررسی گزینه‌ها برای حضور در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، بر اساس اطلاعات به دست آمده، اصولگرایان شهرستان بویراحمد تاکنون جلسات متعددی برای بررسی و ارزیابی گزینه‌های مطرح شده برای معرفی کاندیدای اصولگرایان در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی برگزار کرده‎اند.BOYER
بنا بر این گزارش، گزینه‌های مطرح شده اصولگرایان بر اساس ۳۲ شاخص‌ تعریف شده در این جلسات مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرند.
به گزارش کبنانیوز، خلیفه خلقی‌پور، کرامت‌الله فدایی، مراد علی پیوند، حبیب‌الله پیشوا، کرم‌الله جانی‌پور، محمد مهدی روشنفکر، شیرعلی خرامین و ایروان مسعودی گزینه‌هایی هستند که در جلسات اصولگرایان بویراحمد بر اساس شاخص‌های تعیین شده، ارزیابی می‌شوند.
به گزارش کبنانیوز، گفته می‌شود در آخرین جلسه اصولگرایان برخی جلسه را به دلایلی ترک کردند. همچنین افراد مطلع می‌گویند احتمال اینکه در نهایت آنها بر روی ایروان مسعودی‌اصل به نتیجه نهایی برسند، وجود دارد.
به نظر می رسد مسعودی را اسب چموش سیاست بویراحمد نام باید نهاد که بعید است به راحتی خود را در وادی سیاسیون بیندازد.
ستار هدایت‌خواه تاکنون برای حضور در انتخابات مجلس در دوره دهم در حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد و دنا اعلام آمادگی نکرده است و برخی از نزدیکان او می‌گویند هدایت‌خواه در حوزه دیگری کاندیدا می‌شود و برخی هم اعلام کرده‌اند او وارد صحنه انتخابات بویراحمد و دنا می‌شود.
لازم به ذکر است، همچنین از وجود نام سید مسعود حسینی استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد نیز در لیست اصولگرایان بویراحمد خبر می‌دهند.
در روزهای آینده انتخابات شهرستان بویراحمد در همین پایگاه خبری بررسی می‌شود.
 


کد مطلب: 106085

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/106085/جلسات-اصولگرایان-بویراحمد-تعیین-کاندیدای-انتخابات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1