کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عمل جراحی تومور پوستریور فوسا در بیمارستان گچساران

30 ارديبهشت 1394 ساعت 13:17



dr ranjbarمتخصص جراحی مغز و اعصاب بیمارستان شهید رجایی گچساران از انجام موفقیت‌آمیز عمل جراحی، خارج نمودن تومور پوستریورفوسا (همانژیوبلاستوما) برای نخستین‌بار در این بیمارستان خبر داد.


به گزارش کبنانیوز به نقل از وب‌دا یاسوج، عمل جراحی تومور پوستریور فوسا (همانژیوبلاستوما) برای اولین‌بار در بیمارستان شهید رجایی گچساران صورت گرفت.

متخصص جراحی مغز و اعصاب بیمارستان شهید رجایی گچساران از انجام موفقیت‌آمیز عمل جراحی، خارج نمودن تومور پوستریورفوسا (همانژیوبلاستوما) در این بیمارستان خبر داد.

فردین رنجبر ضمن ابراز خرسندی از انجام چنین عمل مهمی در بیمارستان شهید رجایی گچساران، افزود: خانم۳۸ ساله ساکن گچساران، با علائم عدم تعادل، سرگیجه، سردرد و تهوع به این بیمارستان مراجعه کرده بود بعد از انجام اقدامات تشخیصی و مشخص شدن نوع تومور تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 رنجبر بیان کرد: این عمل دو ساعته، با استفاده از میکروسکوپ پیشرفته در اتاق عمل جراحی مغز و اعصاب بیمارستان شهید رجایی گچساران انجام گرفت.

جراح متخصص مغز و اعصاب بیمارستان شهید رجایی گچساران اظهار داشت: انجام موفقیت‌آمیز این عمل مرهون وجود امکانات پیشرفته و همچنین مهارت پرسنل در بیمارستان شهید رجایی گچساران است.

 


کد مطلب: 105966

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/105966/عمل-جراحی-تومور-پوستریور-فوسا-بیمارستان-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1