کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز نمایشگاه ۱۰روزه‌ی پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در یاسوج و دهدشت

30 ارديبهشت 1394 ساعت 11:22


نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیتعصر امروز، نمایشگاهی با حضور ادارات، سازمان‌ها و نهادهای مختلف دولتی و مردمی در شهرهای یاسوج و دهدشت به مناسبت روز جوان، افتتاح خواهد شد.
مراسم افتتاحیه‌ی این نمایشگاه تحت عنوان «پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت»، ساعت ۱۸ عصر امروز، چهارشنبه، با حضور مسئولان مختلف استانی، برگزار می‌شود.
بر پایه‌ی این گزارش، نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت، از سی‌ام اردیبهشت‌ماه مصادف با روز ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت، تا نهم خردادماه مصادف با روز جوان  و سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع)، برپا خواهد شد.
قرار است در غرفه‌های این نمایشگاه، برنامه‌های مختلفی ازجمله خدمات فرهنگی و کتابخوانی، مشاوره‌های رایگان ازدواج، خانواده، سبک زندگی سالم، سلامت باروری و بیماری‌هایی همچون ایدز و هپاتیت و معاینات پزشکی دانشجویی از جمله دهان و دندان، ایستگاه فشارخون و... از سوی ادارات و نهادهای مختلف و با محوریت مرکز بهداشت استان کهگیلویه و بویراحمد، اجرا می‌شود.
گفتنی است زمان و مکان این نمایشگاه در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، از امروز سی‌ام اردیبهشت‌ماه تا نهم خردادماه، همه‌روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ واقع در یاسوج، میدان معلم، جنب فرهنگ‌سرای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواهد بود.


کد مطلب: 105948

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/105948/آغاز-نمایشگاه-۱۰روزه-ی-پویایی-بالندگی-جوانی-جمعیت-یاسوج-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1