کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گرجی‌زاده: خادمی را کمک کنیم

30 ارديبهشت 1394 ساعت 11:07


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نیروهای اصلاح‌طلب، علمی و پرتلاش است که همه باید او را در توسعه استان همراهی و کمک کنند.grjizade
وحدت اصلاح‌طلبان ضروری است
عیسی گرجی‌زاده در گفت‌وگو با کبنانیوز با اشاره به نشست اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان بیش از هر چیز دیگری بر وحدت و همدلی فکر کنند و همانطوری که آقای موسوی‌جهان‌آباد بر وحدت اصلاح‌طلبان تاکید داشتند پس اتحاد اصلاح‌طلبان امر مهم و ضروری است.
خادمی اصلاح طلب و کاربلد است
مدیرکل کانون پرورش فکری و کودکان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نیروهای اصلاح‌طلب، علمی و کاربلدی است که همه ما باید او را برای پیشرفت همه جانبه استان همراهی کنیم. تلاش‌های آقای خادمی برای جذب اعتبارات و فعال کردن پروژه‌های عمرانی و پیگیری‌های مستمر او جای قدردانی دارد.
گرجی‌زاده با بیان اینکه از بیان اختلافات و دامن زدن به برخی مسائل کاری صورت نمی‌گیرد، ادامه داد: اصلاح‌طلبان باید در مسائل کلان کشور و استان با همراهی سایر نیروها و اصولگرایان به فکر رفع مشکلات کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد باشند.
وی گفت: بنده به عنوان یک مدیرکل اصلاح‌طلب نیز خواستار اتحاد، وحدت و همدلی بین نیروهای اصلاح‌طلب هستم.
اتحاد نیروهای اصولگرا و اصلاح رمز پیشرفت استان است
این مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آقای تاجگردون از چهره‌های ملی و پر افتخار اصلاح‌طلب استان کهگیلویه و بویراحمد است و امیدواریم با وحدت و همراهی نیروهای استان نیز گام‌های موثری برای توسعه استان بر داریم.
گرجی‌زاده با اشاره به نام‌گذاری سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: اختلافات و بیان حرف‌های بی‌اساس مانع کار مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.
وی تاکید کرد: رمز پیشرفت استان وحدت و همراهی تمام نیروهای اصولگرا و اصلاح‌طلب است.
 


کد مطلب: 105945

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/105945/گرجی-زاده-خادمی-کمک-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1