کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افراطیون می‌خواهند از مرده سران فتنه سود ببرند

30 ارديبهشت 1394 ساعت 0:57


امام جمعه چرام گفت: افراطیون بدانند که با برپایی این متینیگ‌های سیاسی هیچ مرده سیاسی زنده نخواهد شد و برخی از مسئولان درجه دو به جای اینکه به این تندروها وعده بی‌خود بدهند به فکر انجام وظیفه و رفع مشکلات مردم باشند.
tarzi
چرام نوشت، حجت الاسلام جعفر طزری با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: کوتاهی در رفع مشکلات معیشتی مردم پذیرفته نیست و دولتمردان با آگاهی از مشکلات و موانع پیش رو مسئولیت اداره کشور را در اختیارگرفتند.
امام جمعه چرام با بیان اینکه تاکنون ۲ سال از انتخابات ریاست جمهوری گذشته است، گفت: عنوان کردن آمارها و بیان مشکلات تا چندماه اول انتخابات خریدار داشت و اکنون دیگر حرف عمل است بنابراین مسئولان به جای گلایه و شکوه از دولت های قبل به جای رفع مشکلات مردم باشند.
وی افزود: اگر با گذشت ۲ سال از زمان مذاکرات دولت همچنان رفع مشکلات اقتصادی کشور را در مذاکره با غربی ها و رفع تحریم‌ها می‌داند سخت در اشتباه است و در صورت رفع تحریم ها نیز بیش از ۰ درصد مشکلات باقی خواهد ماند زیرا بخش اعظم مشکلات ما به سوءمدیریت داخل برمی گردد.
این مسئول در ادامه با اشاره به میتینگ سیاسی اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد و انتقاد از مطرح کردن رفع حصر و درخواست‌های غیرقانونی، گفت: حصر سران فتنه کاملا قانونی و کمترین مجازات بوده و این افراطیون به دنبال رفع حصر نیستند بلکه می خواهند از مرده سران فتنه نیز سود برده و مدتی نفس بکشند.
طزری با بیان اینکه عده‌ای تندرو از فضای باز سیاسی بوجود آمده سوءاستفاده کرده و در مرکز استان جلسه می گیرند، خاطرنشان کرد: گروهی غرب زده درباره خط قرمزهای نظام جلسه می گیرند و از عدم آزادی سخن به میان می آورند و نمی‌دانند که اگر کرامت جمهوری اسلامی نبود الان جرات نفس کشدن هم نداشتند.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چرام تصریح کرد: افراطیون بدانند که با برپایی این متینیگ های سیاسی هیچ مرده سیاسی زنده نخواهد شد و برخی از مسئولان درجه دو به جای اینکه به این تندروها وعده بی خود بدهند به فکر انجام وظیفه و رفع مشکلات مردم باشند.


کد مطلب: 105889

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/105889/افراطیون-می-خواهند-مرده-سران-فتنه-سود-ببرند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1