کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقاد شدید از خادمی در نشست اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد

25 ارديبهشت 1394 ساعت 18:45


نماینده دانشجویان دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد عملاً و علناً بقالی سیاسی در استان راه‌اندازی کرده است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، مقداد عزیزی نماینده دانشجویان تشکل‌های اصلاح‌طلب در دانشگاه‌های استان عصر امروز در نشست شورای مشورتی اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور سید باقر موسوی‌جهان‌اباد نماینده اسبق شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس برگزار شد و غلامرضا پناه دبیر حزب کارگزاران در استان، اظهار کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نماینده دولت عملاً و علناً بساز و بفروش بقالی سیاسی را در استان راه‌اندازی کرده است.
نماینده دانشجویان تشکل‎های اصلاح‌طلب در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: مردم مورد بی‌مهری استاندار کهگیلویه و بویراحمد واقع گردیدند، فامیل‌گرایی را در رأس کار خود قرار داده است.
عزیزی افزود: تا اصلاح‌طلبان به نقد بی‌رحمانه دست نزنند و خود را از درون نقد و اصلاح نکنند، آش همان آش و کاسه همان.
نماینده تشکل‌های دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از نحوه انتخاب مدیران این استان،بیان کرد: به نام اعتدال مدیران احمدی‌نژاد و برخی دوزیستی‌ها به نام اعتدال هنوز در مسند هستند.
عزیزی گفت: اگر استاندار کهگیلویه و بویراحمد دست به تغییرات نزند در سفر رئیس جمهور به هر شکل ممکنی شاهد اعتراض دانشجویان خواهند بود.
وی برخی از مدیران را عامل ضربه زدن به اعتدال و دولت دانست و در ادامه اظهارات خود مطالبات دانشجویان را از استانداری کهگیلویه و بویراحمد و دولت تدبیر و امید خواستار شدند.
این نماینده دانشجویان دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خواستار منحل شدن اتاق فکر استانداری شد و گفت: اتاق فکر استانداری کهگیلویه و بویراحمد اتاق فامیل‌گرایی است و لازم است که هر چه زودتر منحل شود تا نگاه قومی و قبیله‌ای از آن برداشته شود.
وی تاکید کرد: تغییر مدیران بی‌لیاقت و بعضاً بی‌سواد یکی از مطالبات دانشجویان است.
عزیزی همچنین در ادامه عدم کادرسازی جریان اصلاح‌طلبان را مورد نقد قرار داد.
خبرهای تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.
 


کد مطلب: 105091

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/105091/انتقاد-شدید-خادمی-نشست-اصلاح-طلبان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1