کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افتتاح سالن ورزشی روستای سواری چرام

20 ارديبهشت 1394 ساعت 18:35


مدیرکل ورزش و جوانان کهگلویه و بویراحمد گفت: نبود هتل و خوابگاه مهمترین مشکل ورزش این استان است.
جهانبخش ایزدپور امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد به‌دلیل داشتن آب و هوایی متنوع می‌تواند مکانی مناسب برای برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم‌های ورزشی باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: حضور تیم‌های ورزشی و گرفتن امتیاز میزبانی مسابقات ورزشی در استان با افتتاح و راه‌اندازی هتل ورزش و رفع نواقصات در این خصوص امکان‌پذیر است.
وی همچنین از پیشرفت ۵۰ درصدی هتل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج خبر داد و افزود: مبلغ یک میلیارد تومان برای ساخت هتل ورزش از سوی وزارت ورزش و جوانان به استان اختصاص داده شد که برای ساخت و تکمیل آن نیازمند ۳ میلیارد تومان دیگر هستیم.
نبود هتل و خوابگاه مهمترین مشکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد است
این مسئول نبود هتل و خوابگاه ورزش را مهمترین مشکل ورزش استان برای گرفتن مجوز میزبانی مسابقات ورزشی دانست و افزود: در صورت حل شدن مشکل هتل و خوابگاه ورزشی، کهگیلویه و بویراحمد پتانسیل میزبانی مسابقات کشوری و حتی آسیایی را دارد.
ایزدپور با بیان اینکه میزبانی مسابقات ورزشی منجر به شناخت بیشتر این استان خواهد شد، گفت: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به داشتن کوه‌های زیبا و متعدد، وجود ورزشگاه ۱۵ هزار نفری، آب و هوای خوب، پیست اسکی و ...، استان مناسبی برای برگزاری ورزش‌های کوهنوردی، فوتبال، اسکی و ... است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با افتتاح هتل ورزش در کنار سالن‌های ورزشی استان زمینه حضور تیم‌های ملی و باشگاهی در استان فراهم می‌شود که این امر نیازمند مساعدت جدی مسئولان استانی و کشوری است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح سالن ورزشی روستای سواری شهرستان چرام خبر داد و افزود: این سالن ورزشی در مساحت ۶۱۸ متر‌مربع و اعتبار ۳۳۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در سال ۹۱ ساخته و امروز یک‌شنبه افتتاح می‌شود.
این مسئول در پایان به اختصاص ۲۸ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ۵۸ پروژه ورزشی در استان اشاره کرد و گفت: این مبلغ برای ساخت پروژه‌های عمرانی شامل چمن مصنوعی، احداث اماکن ورزشی و دیگر پروژه‌ها اختصاص یافت.


کد مطلب: 104249

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/104249/افتتاح-سالن-ورزشی-روستای-سواری-چرام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1