کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ورزشگاه یاسوج دیگر کاربرد چندانی برای ورزش استان ندارد

18 ارديبهشت 1394 ساعت 16:30


 
karamarmosaviپیشکسوت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای ساخت ورزشگاه بزرگ شهر یاسوج میلیاردها تومان خرج شد، گفت: این ورزشگاه با تاخیری که در ساخت آن صورت گرفته دیگر کاربردی چندانی برای ورزش استان ندارد.
سید کرامت‌الله موسوی با اشاره به افتتاح ورزشگاه بزرگ ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج اظهار کرد: چه خوب بود که در این مراسم نامی هم از زحمتکشان گذشته برده می‌شد چراکه از روز کلنگ‌زنی این ورزشگاه تاکنون بسیاری از افراد برای ساخت و تکمیل آن زحمت کشیدند.

دبیر سابق هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از دوره مدیریت مهندس عبدی افتخاری بر ورزش استان تاکنون زحمات زیادی برای ساخت ورزشگاه کشیده شده است.

موسوی بیان کرد: این ورزشگاه از ابتدا به نام شهید علی فتاحی نام‌گذاری شد که در عرصه ورزش و زندگی الگو بود که به جای تجلیل از خانواده این شهید نام او را هم از ورزشگاه حذف کردند.

به گزارش فارس، سرپرست سابق تیم فوتبال دنای یاسوج با اشاره به وضعیت فوتبال این استان در این دوره دولت گفت: در این دوره تنها کاری که انجام شد سقوط دو تیم شهرداری یاسوج و نفت و گاز گچساران به لیگ‌های پایین‌تر کشور بود.

وی با بیان اینکه برای ساخت ورزشگاه بزرگ شهر یاسوج میلیاردها تومان خرج شد، تصریح کرد: این ورزشگاه اکنون دیگر کاربرد چندانی برای ورزش استان ندارد.

موسوی اظهار کرد: با این همه اعتبارات و هزینه‌ای که برای ساخت ورزشگاه شد اما کسی در استان پیشقدم نشد تا تیم شهرداری یاسوج به لیگ دسته سوم فوتبال سقوط نکند.

وی گفت: این تیم برای ماندن تنها به ۳۰۰ میلیون تومان نیاز داشت که می‌توانستیم با این همه هزینه که برای ورزشگاه کردیم این مبلغ اندک را هم اختصاص می‌دادیم تا امروز ورزشگاه بدون تیم نداشته باشیم.


کد مطلب: 103893

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/103893/ورزشگاه-یاسوج-دیگر-کاربرد-چندانی-ورزش-استان-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1