کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارشی از سفر فرمانده نیروی انتظامی کشور به یاسوج/تصاویر

16 ارديبهشت 1394 ساعت 12:17


 
صبح امروز مراسم صبحگاهی یگان‌های ویژه نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور، نماینده بویراحمد و دنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسئولانی استانی برگزار شد.
تامین امنیت پایدار درسایه همراهی و مشارکت مردم با پلیس تحقق می یابد
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ارتقا و تامین امنیت پایدار در جامعه در سایه همدلی، همراهی و مشارکت بیش از پیش مردم تحقق می یابد.
سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه وبویراحمد افزود: پلیس نیز برای جلب اعتماد و رضایتمندی مردم در جهت تامین امنیت از همه توانمندی ها و ظرفیت های مختلف مردم، مسولان و دستگاه های اجرایی کمک خواهد گرفت.
وی یکی از اولویت های اساسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را مبارزه قاطع با قانون گریزان و قانون شکنان دانست و تصریح کرد: رویکرد پلیس در انجام ماموریت های خود اقتدار همراه با رافت است.
سردار اشتری بابیان اینکه تاکید و توصیه مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان انتظامی کشور نیز بر تحقق همین رویکرد استوار است،افزود: پلیس ضمن برخورد قاطع و مقتدر با مجرمان و قانون گریزان نهایت رافت و مهربانی را نیز با سایر آحاد جامعه خواهد داشت.
فرمانده انتظامی کشور تصریح کرد: مهمترین اصل در انجام ماموریت های پلیس همواره دفاع از حقوق مظلوم و ایجاد نظم و امنیت پایدار است.
وی عملکرد و ماموریت های نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد در سال ۹۳ را به ویژه در جهت ایجاد و احساس امنیت عمومی، کاهش سرقت و افزایش میزان کشفیات مواد مخدر خوب و مثبت ارزیابی کرد.
کاهش ۲۴ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۱۲درصدی کشفیات انواع مواد مخدر به میزان سه تن و ۷۱۵ کیلوگرم از جمله ماموریت ها و فعالیت های نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد در سال گذشته بود.
سردار اشتری با اشاره به برخی کمبودها و دغدغه های رفاهی نیروی انتظامی در استان کهگیلویه وبویراحمد و سایر استان های کشور، افزود: توجه ویژه به نیروی انسانی و رفع مشکلات معیشتی و تامین امکانات رفاهی برای آنها از اولویت های اساسی این نیرو در سال جاری خواهد بود.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با تلاش نیروی انتظامی ، همراهی و تعامل مسوولان و مقامات اجرایی استان و مشارکت جدی مردم هم اکنون استان کهگیلویه وبویراحمد جزو استان های امن کشور است.
نیروی انتظامی با تمام توان از حقوق مردم دفاع می‌‌کند
فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی با تمام توان از حقوق مردم دفاع می‌کند.
سردار حسین اشتری صبح امروز در صبحگاه مشترک یگان‌های ویژه به عملکرد نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۳ اقدامات خوب و شایسته‌ای انجام داده و در اکثر شاخص‌ها وضعیت مناسبی داشته و رضایت‌ مردم حاصل شده است.
فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: کاهش جرایم و افزایش کشفیات مواد مخدر از دیگر اقدامات خوب و قابل قبول نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد است که انتظار می‌رود در سال جاری این اقدامات شایسته ادامه داشته و به سمت مطلوب حرکت کند.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای ارتقاء امنیت مردم به کار خواهد بست، گفت: کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های امن کشور است.
سردار اشتری بیان کرد: نیروی انتظامی این توان را دارد که با تلاش  جهادی اقدامات شایسته و در شانی برای مردم انجام دهد.
فرمانده نیروی انتظامی به سخنان فرماندهی کل قوا اشاره کرد و گفت: در دیدارهایی که با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان نیروی انتظامی را به اقتدار و رأفت تأکید کردند که نیروی انتظامی باید همراه با عدالت و ترحم باشد.
وی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری در جایی که افراد هر چند اندک حقوق مردم را نادیده می‌گیرند و قانون گریز و قانون شکن هستند باید نیروی انتظامی طبق قانون و با شدت با این افراد برخورد کند و نتیجه این برخورد احساس خرسندی در بین مردم باشد.
سردار اشتری تصریح کرد: بنا به تأکید فرمانده کل قوا، نیروی انتظامی باید پناهی باشد برای کسانی که به آنها ظلم شده و ما برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری با جدیت مأموریت خود را انجام می‌دهیم و با تمام توان از حقوق مردم دفاع می‌کنیم.
فرمانده نیروی انتظامی رعایت حقوق شهروندی، ارائه خدمات انتظامی بیشتر به مردم و رسیدگی به معیشت پرسنل نیروی انتظامی را اولویت نیروی انتظامی در سال جاری دانست و افزود: به نیروی انتظامی این استان هم در داخل و هم در ماموریت‌ها نگاه ویژه‌ای خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: نیازهای نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از نظر نیروی انسانی و تجهیزات، امکانات و ساختمان با همکاری مسئولان این استان برطرف می‌شود.
سردار اشتری صبح امروز به همراه استاندار در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه وبویراحمد شرکت و از یگان‌های حاضر در این مراسم سان دید.
کمبود امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برطرف شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی انتظامی استان با کمبود امکانات و تجهیزات روبه‌رو است که این مشکلات برطرف شود.
سیدموسی خادمی اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد علی‌رغم محدودیت‌ها و کمبود برخی امکانات از استان‌های امن کشور است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با حضور خوب و موفق نیروی انتظامی، کهگیلویه و بویراحمد به یکی از استان‌های امن برای سرمایه‌گذاری در سطح کشور تبدیل شده است.

وی به کوهستانی و صعب‌العبور بودن مناطق استان اشاره کرد و گفت: با توجه به کوهستانی بودن استان و سخت و دشوار بودن عملیات، نیروی انتظامی با کمبود امکانات و تجهیزات مواجه هستند که نیاز است فرمانده انتظامی کشور در این خصوص به استان نگاه ویژه‌ای داشته باشد.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بسیاری از شهرستان‌های استان که به تازگی تاسیس شدند با کمبود نیروی انسانی، خودرو و ساختمان مناسب مواجه هستند که در این خصوص اقدامات لازم صورت گیرد.
خادمی عنوان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در حال ارائه خدمات و برقراری امنیت مورد نیاز است و همین موضوع منجر به داشتن استانی امن و پایدار در سطح کشور شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: گردشگری یکی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های پیشرفت و توسعه این استان است که امنیت سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد محقق شده است.
وی اضافه کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد در تمام دوران و صحنه‌های انقلاب حضور داشتند و هر چه دارند از برکت نظام و انقلاب اسلامی است اما نیازمند توجه بیش‌تر مسئولان کشوری هستند.
کشف بیش از ۳ تن مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته بیش از سه تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.
سردار غلام‌عباس غلام‌زاده اظهار کرد: تلاش برای ایجاد نظم و امنیت پایدار از اهداف اصلی نیروی انتظامی در سطح کشور است.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نظم و امنیت پایدار مهمترین شاخص توسعه است به برخی از اهداف نیروی انتظامی استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: توجه به نیروی انسانی به عنوان با ارزش‌ترین سرمایه سازمان، تلاش برای ارتقاء وضعیت معنوی، معیشتی و برخورد بدون اغماض با کارکنان متخلف، ایجاد ارتباط و تعامل کارآمد و مؤثر در حیطه ماموریت یگان‌های استانی، تعامل با شورای تامین و استفاده از ظرفیت شجره طیبه بسیج در برخورد با ناهنجاری، تعامل با نهادهای دولتی، مجمع صنفی، تشکل‌های مردم‌نهاد، مردم و مسئولان، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری طرح‌های گوناگون ترافیکی و ارتقاء فرهنگ ترافیکی، توجه به شیوه‌نامه حقوق شهروندی، تلاش برای ارائه خدمات به هنگام و صادقانه به مردم برخی از اهداف نیروی انتظامی است.
وی تصریح کرد: با همکاری خوب مردم و مسئولان افزایش احساس امنیت، کاهش میزان شکایات و افزایش رضایت‌ از اقدامات پلیس بین مردم استان حاصل شده است.
این مسئول به کاهش ۲۴ درصدی انواع سرقت‌ها در استان اشاره کرد و گفت: کاهش ۱۵ درصدی سرقت منازل، ۳۵ درصدی سرقت از مغازه‌ها و ۷۳ درصدی سرقت محموله از تلاش‌ها و اقدامات خوب پلیس در سال گذشته است.

غلام‌زاده بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته، جرایم خشن در کهگیلویه و بویراحمد کاهش ۵۶ درصدی داشته است.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نیروی انتظامی در مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ در سال گذشته ۳ تن و ۸۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و در همین خصوص ۵۸ باند شناسایی و یک هزار و ۳۹۳ قاچاقچی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند، ضمن اینکه کشفیات مواد مخدر رشد ۱۲ درصدی داشته است.
وی با بیان اینکه عملکرد نیروی انتظامی در سوانح راهنمایی و رانندگی تغییری نداشته، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص عملکرد پلیس ۱۱۰ از رتبه خوبی در کشور برخوردار است.
این مسئول عنوان کرد: سال گذشته در حوزه سالم سازی محیط عمومی و پاک‌سازی نقاط آلوده ۱۱۵ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان اجرا و نتایج خوبی نیز حاصل شد.
غلام‌زاده توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری را اولویت کاری نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری دانست و افزود: ارتقاء سلامت اداری، کاهش ۲۲ درصدی سرقت از ابتدای سال جاری تاکنون، کاهش فوتی‌ها در سوانح رانندگی و مبارزه بی‌امان با سوداگران مواد مخدر در اولویت نیروی انتظامی است.
 
 
 


کد مطلب: 103561

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/103561/گزارشی-سفر-فرمانده-نیروی-انتظامی-کشور-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1