کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقاد صریح صنعت‌گر کهگیلویه و بویراحمد از استانداران بومی

14 ارديبهشت 1394 ساعت 18:35


کارآفرین برتر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت از سرمایه‌گذار استان کهگیلویه و بویراحمد در حد شعار باقی مانده‌ است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، لهراسب باقری عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تحریم‌ها نتوانسته در روند تولید مجتمع تولیدی بین‌المللی دنا صنعت یاسوج خللی ایجاد کند، اظهار کرد: این در حالی است که بیش از ۹۵ درصد مواد اولیه این شرکت از کشورهای خارجی از جمله کره جنوبی و اتریش وارد می‌شود.
کارآفرین برتر کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از علل اصلی رکود صنایع در کهگیلویه و بویراحمد ضعف مدیریت و به انحراف رفتن تسهیلات بانکی است.
باقری بیان کرد: یکی از راه‌های ایجاد انگیزه در زمینه جذب سرمایه‌گذاران برای ورود به کهگیلویه و بویراحمد معافیت‌های مالیاتی است که با بخشنامه‌های جدیدی که در این زمینه وضع شده، عملاً انگیزه سرمایه‌گذاری در استان محروم مانند کهگیلویه و بویراحمد از بین رفته است.
صنعگتر برتر استان کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان استانی خواست تا نسبت به ایجاد انگیزه در سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار بوسیله تغییر در معافیت‌های مالیاتی اقدام کنند.
این کارآفرین برتر کهگیلویه و بویراحمدی با انتقاد از اینکه مسئولان استانی تاکنون در ایجاد مشوق‌های سرمایه‌گذاری و مالیاتی کار خاصی انجام نداده‌اند، بیان کرد: برای حمایت از سرمایه‌گذاری در استان مسئولان استانی تنها به دادن شعار اکتفا کرد‌ه‌اند.
باقری با بیان اینکه درد امروز جامعه اشتغال است، افزود: اگر استاندار کهگیلویه و بویراحمد نمی‌خواهد دردی از بیکاری و اشتغال را در استان کم کند، پس چه کاری قرار انجام بدهد.
این صنعتگر برتر کشوری با بیان اینکه خانواده باقری هر چه دارد از برکت انقلاب است، افزود: خانواده باقری قبل از انقلاب یک دستمال کاغذی نداشت و هرچه ما داریم به برکت انقلاب اسلامی بود. هیچ کدام از مسئولان ارشد اجرائی کهگیلویه و بویراحمد به جزء بانک ملی و اداره مالیاتی ذره‌ای در حمایت از این مجتمع تولیدی و صنعتی قدمی برنداشتند.
باقری افزود: استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان جزء شعار هیچ کاری نکردند.
وی با اشاره به راه‌اندازی مجتمع تولیدی بین‌المللی دنا صنعت یاسوج، گفت: در زمانی که قصد راه‌اندازی این مجتمع تولیدی را داشتیم، مسعود حسینی استاندار وقت دو بار مانع کلنگ‌زنی این مجتمع شد که با پا درمیانی مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی و مکاتبه ایشان مشکل مجتمع تولیدی بین‌المللی دنا صنعت یاسوج برطرف شد.
کارآفرین برتر کهگیلویه و بویراحمد به دیدارش با استاندار همدان اشاره کرد و گفت: هر یکشنبه استاندار همدان با هیئت مدیره صنایع مختلف آن استان دیدار دارد ولی در اینجا با مشکلات زیادی روبرو هستیم.
باقری تصریح کرد: مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی همواره صنعتگران را در راستای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌کردند.


کد مطلب: 103150

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/103150/انتقاد-صریح-صنعت-گر-کهگیلویه-بویراحمد-استانداران-بومی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1