کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گلایه عضو شورای چرام از برخی مسئولان اجرایی

7 ارديبهشت 1394 ساعت 21:07


علی بابایی در گفت‌وگو کبنانیوز با اشاره به کارکرد بالای شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: اگر شوراها در مسیر اصلی خود قرار گیرند می‌توانند منشا تغییرات مثبت در جامعه باشند.babai

وی افزود: متاسفانه در کهگیلویه و بویراحمد برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی آنچنان که باید با جایگاه شوراها آشنایی ندارند و همین موضوع باعث ایجاد موانع مختلف در مسیر تحقق اهداف شوراهای اسلامی در استان شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان چرام گفت: با توجه به مشکلات متعددی که در زمینه زیرساخت‌های شهری در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد عملکرد قوی شوراها می‌‌تواند حلال بخش زیادی از این مشکلات باشد.

بابایی، همفکری و برنامه‌محوری اعضای شورا به خصوص در شوراهای اسلامی شهر را بسیار کارساز دانست و گفت: ورود به حواشی و مسائل بی‌اساس از آفت‌هایی است که شوراها را تهدید می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود بخش زیادی از توان اعضای شورا در حواشی از بین برود.

رئیس شورای شهرستان چرام ارتباط هرچه بیشتر اعضای شورای اسلامی شهرها با مسئولان استانی را راهگشای حل مشکلات دانست و گفت: انتقال مشکلات و ارائه راهکار از سوی اعضای شورا می‌تواند موجب تسریع در برطرف شدن معضلات مختلف شهری باشد.



کد مطلب: 101940

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/101940/گلایه-عضو-شورای-چرام-برخی-مسئولان-اجرایی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1