کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بزرگواری پاسخ وزیر کشور را داد

7 ارديبهشت 1394 ساعت 9:23


نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از طرح پول‌های کثیف وارد شدن در بازی‌های انتخاباتی است.
حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با فارس در خصوص اظهارات اخیر وزیر کشور مبنی بر پول‌های کثیف و واکنشی که نمایندگان مجلس به این موضوع داشتند، اظهار کرد: این مجلس نشان داده که خود در صف اول مبارزه و مقابله با مفاسد اقتصادی قرار دارد و بیشترین پیگیری‌ها را در این خصوص داشته است و منشأ پیگیری پرونده‌های بزرگ مفاسد اقتصادی بوده است.
وی با بیان اینکه وزیر کشور که نمی‌تواند ادله‌ای برای گفته‌های خود داشته باشد چرا وارد این گونه موضوعات می‌شود، افزود: بیان حرف‌های غیر مرتبط و شبهه‌انگیز برای کسانی که مسئولیت دارند و در جایگاه وزارت هستند بعید است و به همین خاطر مجلس حرکت روز گذشته را انجام داد.
بزرگواری این گونه اظهارات را در سالی که منتهی به انتخابات مجلس است معنادار و نوعی بازی انتخاباتی دانست و گفت: از وزیر کشور انتظار بیان چنین صحبت‌هایی را نداشتیم چرا که معتقدیم این حرف‌ها بازی انتخاباتی برای خدشه‌دار کردن وجهه و چهره یک جریان است.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در گذشته هم برخی با پتک قرار دادن موضوعاتی همچون ۳ هزار میلیارد تومان و بابک زنجانی به دنبال بدنام کردن جریان اصولگرایی بودند در حالی که جریان اصولگرا خود پیشگام برملا کردن این گونه مفاسد بود.
بزرگواری با بیان اینکه مردم زمان و دوره رونق چنین مفاسدی را بهتر از همه می‌دانند، تصریح کرد: شک نداریم که برای مقابله با جریان اصولگرا از همه حربه‌ها و گزینه‌ها استفاده خواهد شد.


کد مطلب: 101820

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/101820/بزرگواری-پاسخ-وزیر-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1