کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وقتی مدیر توانمندی در لنده تغییر کرد

4 ارديبهشت 1394 ساعت 23:01


مراسم تودیع و معارفه روسای قبلی و جدید آموزش و پرورش شهرستان لنده با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی اداره‌کل آموزش و پرورش برگزار شد.
lende (4)
به گزارش کبنانیوز از لنده، این آئین با حضور یاری‌پور معاون توسعه و پشتیبانی استان، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان لنده برگزار شد.
*وقتی مدیر توانمندی تغییر می‌کند
حجت‌السلام کیانی‌اصل امام جمعه لنده در این مراسم، سید عیسی تقوی‌فرد رئیس قبلی آموزش و پرورش لنده را اهل تعامل، مدارا، وقت‌شناس، منضبط، موفق در همه عرصه‌های آموزش و پرورش دانست و گفت: وی بدون حاشیه و هماهنگ با ستاد نماز جمعه معرفی و از زحمات فراوانی که کشیده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.
کیانی‌اصل در این مراسم ضمن تبریک به آقای سیف‌الله محمدی‌نسب به خاطر مسئولیت آموزش و پرورش لنده، اظهار کرذ: توقع داریم آموزش و پرورش را وارد فضاهای سیاسی نکنید، شایسته سالاری حاکم باشد، نکات مثبت رئیس قبلی را تقویت و اگر نکته منفی وجود داشت اصلاح نمایید و آموزش و پرورش را پاتوق افراد سیاسی نکنید.
 نامهربانی‌ها در حق لنده تمام شود
در ادامه البرز محمدخانی رئیس شورای اسلامی شهر لنده با بیان اینکه تقوی‌فرد رئیس قبلی آموزش و پرورش لنده را از مدیران موفق و اعتدال‌گرای واقعی معرفی کرد و  در ادامه گفت: نامهربانی‌های در حق لنده شده است  که انتظار می‌رود توجه بیشتر به این شهرستان شود.
lende (3)
به مسائل سیاسی وارد نشوید
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورود آموزش و پرورش به حاشیه‌های سیاسی ضایعه بزرگ و غیر قابل جبران برای نظام تعلیم و تربیت است.
اردشیر یاری بیان داشت: رهبر معظم انقلاب چتر ذوابعادی است که همه گروه‌ها، جناح‌ها، احزاب و قومیت‌ها را در زیر پرچم خود نگه می‌دارد.
وی افزود: توصیه‌ها و بیانات معظم‌له در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب بسیار مؤثر بوده و امروزه انقلاب را به عنوان سمبل انقلاب‌های مردمی جهان معرفی کرده است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مقام معظم رهبری برای حفظ وحدت و انسجام کشور در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار، امسال را سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نام‌گذاری کرده تا با تقویت حس یکی‌ بودن بتوانیم به پیشرفت و ترقی کشور خودمان کمک کنیم.
lende (1)
یاری افزود: دولت تدبیر و امید با شعار اعتدال به میدان آمده و در جهت تحقق شعار سال با روش عدالت‌محور و پویا به حرکت خود ادامه خواهد داد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر توانستیم بر داشته‌های خود تکیه کنیم و به آن‌ها احترام بگذاریم در جامعه داخلی و بین‌المللی حرف برای گفتن خواهیم داشت و پیروزی ما حتمی است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: خودزنی یکی از امراض جامعه بوده که مانع پیشرفت می‌شود و در راه رسیدن به جامعه ایده‌آل باید از خودزنی و تخریب خود دست برداریم.
یادی یادآور شد: معتقدم باید با وجود اختلاف سلایق و دیدگاه‌ها بتوانیم برای رشد و شکوفایی کشور خود تلاش کنیم.
وی به نحوه ساماندهی نیروی انسانی و پست‌های مدیریتی آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: در گزینش افراد برای پست‌های مدیریتی باید ضمن احترام به همه احزاب و گروه‌ها، زمینه استفاده از نیروهای توانمند موجود در این احزاب فراهم شود تا بتوانیم از داشته‌های خودمان به نحو احسن استفاده و موفقیت را حتمی کرده باشیم.
lende (2)
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: ورود آموزش و پرورش به فضای سیاسی منجر به مرگ تعلیم و تربیت صحیح خواهد شد، به همین منظور باید حاشیه‌ها را ضمن احترام از این جامعه فرهنگی دور نگه داریم.
یاری‌پور افزود: بینی و بین‌الله در طول ۱۴ ماه‌ی که بعنوان معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان، خدمت می‌کنم شاهد بودم که آقای سید عیسی تقوی‌فرد رئیس قبلی در همه زمینه‌ها فردی توانمند، دارای حرف و عملکرد وی کاملاً مثبت و در بین روسای آموزش و پرورش سرآمد بود. وی جزء بهترین مدیران آموزش و پرورش بودند.
وی افزود: لذا نگاه ما هم همین بود که به نیروهای کاری و فعال اجازه دهیم تا توانمندی‌های خود را به عرصه ظهور برسانند. آقای تقوی‌فرد در همه زمینه‌ها واقعاً انسان، معلم و فرهنگی بود. خدا را شاهد می‌گیرم در طی این ۱۴ ماه یکبار اصرار بر ماندن نداشت و احدی هم برای ماندن وی با اینجانب و مدیر کل تماسی نداشته است.
به گزارش کبنانیوز، طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد سیف الله محمدی‌نسب به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش لنده معرفی و از خدمات تقوی‌فرد تجلیل شد.


کد مطلب: 101496

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/101496/وقتی-مدیر-توانمندی-لنده-تغییر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1