کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ده‌برآفتابی‌ها راه را بر معاون رئیس جمهور بستند

4 ارديبهشت 1394 ساعت 13:10


در ادامه سفر معاون برنامه ریزی رئیس جمهور به استان کهگیلویه وبویراحمد نوبخت ظهرامروز به سمت دنا حرکت کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی رئیس جمهور استاندار ونمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای بازدید از شهرستان دنا به این شهرستان سفر کردند.
بر پایه این گزارش، در مسیر یاسوج به سی‌سخت، جمع زیادی از اهالی روستای ده برآفتاب در جاده تجمع کردند که این کار سبب گردید خودروی حامل معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور متوقف شود.
اهالی ده‌برآفتاب در دیدار با نوبخت معاون رئیس جمهور نسبت به وضعیت جاده این روستا، اعتراض و گلایه کردند و آنها خواستار تعریض جاده و ایجاد زیرگذر و روگذر در روستای ده برآفتاب شدند.
معاون رئیس جمهور در این دیدار از استاندارکهگیلویه وبویراحمد خواست به طور ویژه گزارشی از وضعیت این جاده برای تصمیمات لازم ارائه دهد.
این جاده یکی از نقاط حادثه خیز راه های استان کهگیلویه وبویراحمد می باشد وبه گفته اهالی این روستا به طور مرتب شاهد تصادفات مرگبار در این جاده می باشند.
nobakht-yasuj (31)
به گزارش کبنانیوز، هفته گذشته یک جوان ۱۸ ساله ده برآفتابی در این مسیر جان خود را از دست داد و اعضای بدن این جوان به نیازمندان اهداء گردید.
گفتنی است، روستای ده برآفتاب با ۱۵۰۰ نفرجمعیت، ۳۰ شهید والامقام را تقدیم به نظام جمهوری اسلامی کرده است و این ایثارگری در کل کشور بی‌نظیر است.
nobakht-yasuj (30)


کد مطلب: 101346

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/101346/ده-برآفتابی-ها-راه-معاون-رئیس-جمهور-بستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1