کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخ جالب معاون رئیس جمهور به بزرگواری/ دفاع نوبخت از نمایندگان استان

4 ارديبهشت 1394 ساعت 2:57


معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور در شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا کرد.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، محمدباقر نوبخت در ابتدای سخنان خود در شورای برنامه‌ریزی، از سفرش به استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز خرسندی کرد و گفت: خدمات که در گذشته تاکنون به استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه شده، شایسته مردم این استان نبوده است.
نوبخت اظهار کرد: فرق‌های منجر به فقر شده است که امیدواریم در راستای جلوگیری از این گونه رفتارها و حرکت‌ها اقدامات شایسته‌ای انجام بدهیم.
معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور در پاسخ به سخنان اعتراضی بزرگواری نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده مبنی بر اینکه کاش آقای نوبخت همانند شهرهای یاسوج و گچساران از شهر دهدشت هم بازدید می‌کردند، افزود: من برای بازدید از پروژه یا منطقه‌ای به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر نکرده‌ام و اگر به مکان یا شهر دیدنی سفر می‌کردم، قطعاً از جاهای دیگر استان نیز بازدید می‌کردم. من معاون برنامه‌ریزی کشور هستم نه وزیر اجرائی.
معاون رئیس جمهور گفت: سال ۹۴ امکان سرمایه‌گذاری متناسب در کشور فراهم می‌شود و قرار است برای خروج از رکود و برای سرعت بخشیدن به رشد اقتصادی که طی سالهای گذشته منفی بود یک سرمایه گذاری مناسب صورت بگیرد.

هر برنامه‌ای که منجر به توسعه کهگیلویه و بویراحمد شود بدون اغماض امضاء می‌کنم
معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور گفت: هر برنامه‌ای که منجر به توسعه کهگیلویه و بویراحمد شود بدون اغماض امضاء می‌کنم.
محمدباقر نوبخت عصر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت نسبت به ارتقای استان کهگیلویه و بویراحمد احساس مسئولیت می‌کند، اظهار کرد: یک فرصت استثنایی در کشور ایجاد شده که باید برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد از آن استفاده شود.
وی گفت: هر برنامه‌ای که موجب توسعه استان شود با کمال میل امضاء می‌کنم و بر همین اساس منتظر طرح‌های خوب از سوی مدیران و نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.
نوبخت افزود: برای سال ۹۴ با تخصیص‌های مناسب سعی خواهیم کرد، عدالت را در این استان اجرا کنیم و نسبت به سایر استان‌ها کهگیلویه و بویراحمد بهتر دیده شود و این عقب‌ماندگی تاریخی را جبران کند.
معاون رئیس جمهور گفت: استان شما از سرمایه انسانی بالایی برخوردار است که مجمع نمایندگان شما در کشور زبانزد است.
وی در ادامه اظهار داشت: این آقای بزرگواری که با این صراحت لهجه و تند، مرا خطاب قرار می‌دهد در مجلس مدافع حق شماست درود بر این مرد. هیچ‌گاه از زبان تندی ایشان ناراحت و دل آزرده نشده‌‍‌‌ام و همیشه تمجید کرده‌ام، خوشا به سعادت شما که یک همچنین فردی را دارید.
نوبخت گفت: آقای زارعی با متانتش کارها را پیگیری می‌کند، گفت؛ گر بگویند مرا با تو سر و کاری نیست/ در و دیوار گواهی بدهند کاری هست. این دو وجود پیگیری می‌کند.
وی به سمت تاجگردون اشاره کرد و گفت: این مرد فرزند استان‌تان شماست که در رأس کمیسیون برنامه و بودجه قرار دارد، تاجگردون سرمایه کهگیلویه و بویراحمد و مجلس نیست بلکه سرمایه دولت و ملت ایران است. تجارب کافی دارد، آقای بزرگواری، تاجگردون و زارعی سرمایه شما است.
وی تاکید کرد: آقای تاجگردون سرمایه‌ای است که ما هم باید از وجود ایشان استفاده کنیم.



کد مطلب: 101289

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/101289/پاسخ-جالب-معاون-رئیس-جمهور-بزرگواری-دفاع-نوبخت-نمایندگان-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1