کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعتراض تند بزرگواری به معاون رئیس جمهور/ خادمی حامل یادداشت معنادار تاجگردون به بزرگواری

3 ارديبهشت 1394 ساعت 20:07


نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در تذکری به معاون رئیس جمهور گفت: آقای نوبخت معاون رئیس جمهور دهدشت از تبعیض‌های ناروا می‌رنجد.nobakht
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، علی‌محمد بزرگواری عصر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور نوبخت معاون رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از تبعیض‌ها رنج می‌برد.
نماینده شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای نوبخت از شهر نفتی گچساران و شهر زیبای یاسوج دیدن کرد، کاهش در شهر دهدشت هم دقیقه‌ای با بالگرد می‌نشست و آنجا را هم می‌دید.
بزرگواری تصریح کرد: شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از تبعیض‌ها رنج می‌برند.
وی با بیان اینکه ما در نظام جمهوری اسلامی ایران به سر می‌بریم، افزود: تبعیض در نظام اسلامی جایگاهی ندارد، کاش آقای نوبخت به شهر دهدشت هم نظری می‌کردند و با بالگرد در آنجا هم می‌نشست.
نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: چرا آقای نوبخت از شهرهای گچساران و یاسوج بازدید کرد، اما شهر دهدشت را توجهی نکرد و این تبعیض است و ما از تبعیض‌های ناروا رنج می‌بریم.
بعد از صحبت‌های بزرگواری نماینده شهرستان‌های حوزه کهگیلویه، خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بالگرد شهر دهدشت را بازدید کردیم که بزرگواری در پاسخ گفت: قبول نیست.
بزرگواری با ابراز گلایه‌مندی از نوبخت گفت: کاش مدیران کشوری که به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند همه جای استان را ببینند و تنها به حضور در مرکز استان بسنده نکنند.
وی خطاب به محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه‌ریزی کشور و معاون رئیس جمهور تصریح کرد: کاش شما که گچساران نفتی و یاسوج با طبیعت اردیبهشتی را دیدید، دهدشت و لیکک بهمئی را هم می‌دیدید تا شاهد تبعیضی نباشیم.
به گزارش کبنانیوز، غلام‌رضا تاجگردون در همین موقع یادداشتی را به موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد داد تا او را به دست بزرگواری برساند که خادمی و بزرگواری با خواندن یادداشت خندیدند.
به نظر می‌رسد که تاجگردون به او گفته است او را با چماق بزند.
 


کد مطلب: 101181

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/101181/اعتراض-تند-بزرگواری-معاون-رئیس-جمهور-خادمی-حامل-یادداشت-معنادار-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1