کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برد خارج از خانه نفت گچساران!

1 ارديبهشت 1394 ساعت 0:17


 

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در حالی که از هفته قبل به لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط کرده بود این روزها بدون دغدغه ماندن و یا سقوط، دست به کارهای بزرگی می‌زند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تنها نماینده فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تنها یک هفته دیگر میهمان لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

این تیم که فصل بدی را آغاز کرد و همواره در انتهای جدول قرار داشت نتوانست آرزوی دیرینه فوتبال دوستان خونگرم گچسارانی را برآورده کند و خیلی زود سر جای نخست خود یعنی لیگ‌های پایین‌تر کشوری برگشت.

مسئولان نفت چه در اهواز و چه در گچساران نتوانستند برای این تیم نسخه‌ای شفابخش بپیچند و به همین خاطر بود که تیم پس از یک دوره کوتاه تنها دو ساله دوباره امیدهای جوانان گچسارانی را در فوتبال به یأس و ناامیدی مبدل کرد.

هواداران فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد چه آن‌ها که برای شهرداری یاسوج در طول سه سال در لیگ دسته اول فوتبال کشور سنگ تمام گذاشتند و چه هواداران گچسارانی که با همه توان تیم را از دسته دوم به دسته اول فوتبال کشور آوردند شاید دیگر برای این تیم مانند گذشته سینه چاک نکنند و خود را به آب و آتش نزنند.

با پیروزی که امروز این تیم در برابر شهرداری اردبیل تیم بالای جدولی در شهر اردبیل به دست آورد نشان داد که نفت گچساران بیش از هر چیز از نظر روحی و روانی مشکل داشت و در این بازی تشریفاتی که دیگر اثری بر روح و روان بازیکنان نداشت، توانستند با فراغ بال بیشتری در برابر حریف قدرتمند خود ظاهر شوند.

باید از مسئولان تیم نفت پرسید که در این مدت یک فصل برای خروج بازیکنان و مجموعه تیم از بحران چه کاری انجام دادند و پاسخ دهند که با چه حربه‌ای به مصاف حریفان رفتند.

اگر حساب و کتابی وجود داشته باشد باید مسئولان تیم نفت بازخواست شوند که چرا با صرف این همه هزینه و البته هزینه‌ای بالاتر از آن یعنی هزینه شدن هواداران تیم نفت به رده پایین‌تر سقوط کرد.

لازم است بررسی و البته پیگیری شود که چرا برخی از تیم‌هایی که از نظر قدرت مالی به اندازه یک چهارم نفت اعتبارات و پول نداشتند در لیگ ماندند و حتی در رده‌های بالا قرار گرفتند، اما تیم پولدار نفت دچار بحران شد.

اینها همه سؤالاتی است که باید مسئولان نفت پاسخ دهند و البته پیشکسوتان فوتبال گچساران است که این موضوع را برای سرمشق گرفتن در آینده مورد بی‌توجهی قرار ندهند./فارس

شهرداری اردبیل۱-نفت و گاز گچساران۲

گلهای تیم نفت و گاز گچساران را در بازی امروز، حمید خدامرادی در دقیقه هفت بازی و رضا قیالی در دقیقه ۵۷ به ثمر رساندند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با این پیروزی و با کسب ۲۲ امتیاز همچنان در رده یازدهم جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفت.

تیم شهرداری اردبیل نیز با ۳۰ امتیاز در رده ششم جدول جای گرفت.

تیم نفت و گاز گچساران در آخرین بازی لیگ دسته اول فوتبال کشور فصل۹۳-۹۲ ، دوشنبه هفتم اردیبهشت ۹۴ در ورزشگاه شهدای نفت گچساران به مصاف فولاد نوین اهواز که صعودش به لیگ برتر فوتبال کشور قطعی شده خواهد رفت.




لیگ آزادگان گروه الف




تیم
بازیها
برد
مساوی
باخت
گل زده
گل خورده
تفاضل گل
امتیاز

۱
فولاد اهواز
۲۱
۱۲
۶
۳
۳۵
۱۶
۱۹
۴۲

۲
مس کرمان
۲۱
۱۰
۵
۶
۲۳
۱۸
۵
۳۵

۳
نساجی مازندران
۲۱
۹
۶
۶
۲۱
۱۸
۳
۳۳

۴
آلومینیوم
۲۱
۸
۷
۶
۲۱
۱۸
۳
۳۱

۵
فجر سپاسی
۲۱
۷
۹
۵
۲۲
۱۶
۶
۳۰

۶
شهرداری اردبیل
۲۱
۸
۶
۷
۲۴
۲۱
۳
۳۰

۷
گیتی پسند
۲۱
۷
۷
۷
۲۴
۲۰
۴
۲۸

۸
ایران جوان بوشهر
۲۱
۷
۷
۷
۱۹
۲۱
۲-
۲۸

۹
استقلال اهواز
۲۱
۷
۵
۹
۱۴
۱۹
۵-
۲۶

۱۰
نیروی زمینی
۲۱
۶
۷
۸
۱۴
۱۷
۳-
۲۵

۱۱
نفت‌وگاز گچساران
۲۱
۵
۷
۹
۱۹
۲۷
۸-
۲۲

۱۲
تربیت نوین یزد
۲۱
۲
۴
۱۵
۸
۳۳
۲۵-
۱۰

document.getElementById("Leyout101").style.display="none";ray ban aviator large metal
ray ban black
toms for toddlers
michael kors wallet
toms discount
ray ban outlet
portafoglio prada
abercrombie outlet
prada wallet
hermes birkin


کد مطلب: 100647

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/100647/برد-خارج-خانه-نفت-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1