کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تونل‌های یاسوج وضعیت مناسب ندارند

6 ارديبهشت 1394 ساعت 22:23


مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: لازم است شورای پدافند غیرعامل در خصوص فروختن پیاده‌روهای شهر یاسوج توسط شهرداری ورود پیدا کند.tonl.yasuj
حسین کاظمی ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل با بیان اینکه سند راهبردی پدافند غیرعامل توسط دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد آماده شده، اظهار کرد: وضعیت ساخت و ساز در شهر یاسوج مطلوب نیست و مشکلات فراوانی در این خصوص وجود دارد.
تونل‌های یاسوج وضعیت مناسب ندارند
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وضعیت تهویه در تونل شماره چهار و پنج یاسوج - بابامیدان وضعیت مناسبی ندارد که به دلیل کمبود اعتبار تاکنون اقدام مناسبی برای این تونل‌ها صورت نگرفته است.
وی اضافه کرد: به دلیل ترافیک سنگین این محورها و احتمال وقوع حوادث ناگوار لازم است مبلغی برای تهویه مناسب تونل‌های یاسوج -بابامیدان اختصاص داده شود.
کاظمی افزود: ۱۲/۷ میلیارد تومان برای ایجاد تهویه تونل‌های یاسوج-بابامیدان برآورد شده است که امیدواریم با تخصیص این اعتبار کار تهویه تونل‌ها انجام گیرد.
شورای پدافند در خصوص پیاده‌روهای یاسوج ورود پیدا کند
این مسئول اقدام راه و شهرسازی در فروختن پیاده‌رو‌های این شهر را نگران‌کننده دانست و تصریح کرد: شهرداری یاسوج در دادن پروانه ساخت نیز تخلف کرده است و نیاز است که شورای پدافند غیرعامل در این خصوص ورود پیدا کند.
سازه‌های موقت یاسوج خطرناک است
کاظمی خاطرنشان کرد: ایجاد سازه‌های موقت در شهر یاسوج به دلیل رعایت نشدن اصول فنی خطرناک است که باید تمام این ساز‌های موقت تخریب شوند.


کد مطلب: 100488

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/100488/تونل-های-یاسوج-وضعیت-مناسب-ندارند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1