کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجلیل از قهرمانان ورزشی بویراحمد

31 فروردين 1394 ساعت 9:12


rahimeرئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد گفت: مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، اسماعیل رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری مراسم تجلیل قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی خبرداد و اظهار کرد: با همت نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، همایش تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان بویراحمد تصریح کرد: این همایش روز پنجشنبه ۳ اردیبهشت ماه به منظور تجلیل از ۵۲۸ مدال آور و قهرمان ورزشی و همچنین ورزشکاران عضو تیم های ملی شهرستان بویراحمد بوده که موفق شده اند در سالهای ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ در میادین مختلف به این عناوین دست پیدا کنند.
وی گفت: ای همایش رأس ساعت ۱۰ صبح در محل سالن همایشهای شهید هرمزپور برگزار می شود و از جامعه ورزش و ورزش دوستان جهت حضور دعوت می شود تا بتوانیم مراسم تجلیلی باشکوه را برگزار نماییم.
رحیمی ضمن تقدیر از زارعی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در خصوص حمایت های لازم از توسعه ورزش عنوان کرد: خوشبختانه در سال گذشته و جاری با جذب اعتبارات لازم شاهد تکمیل استادیوم ۱۵ هزارنفری شهر یاسوج بوده ایم و این امر میتواند زمینه ساز توسعه ورزش بویژه رشته فوتبال در مرکز استان شود.
مسئول ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد از جذب اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریالی از اعتبارات وزارت نفت توسط این نماینده محترم برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهرستان‌های بویراحمد و دنا خبر داد و افزود: این اقدام مهم و اساسی گامی بزرگ در پیشرفت ورزش شهرستان خواهد بود و بنده به نمایندگی از جامعه ورزش شهرستان های بویراحمد و دنا از ایشان کمال تقدیر و تشکر را دارم.

document.getElementById("Leyout101").style.display="none";jordan 6
prada glasses
prada belt
timberland scarpe
hermes birkin
ray ban wayfarer misure
birkin hermes originale
ray ban sunglasses aviator
borsa hermes
ray ban rare prints


کد مطلب: 100402

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/100402/تجلیل-قهرمانان-ورزشی-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1