کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دست رد مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به سازمان‌های مردم‌نهاد

30 فروردين 1394 ساعت 8:19


مدیرعامل تشکل‌های مردم‌نهاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و در راس آنها استانداری و امور جوانان با تشکل‌های مردم‌نهاد کاملا بیگانه‌ هستند.

علی رکان امروز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکل‌های مردم‌نهاد فعالیت‌های مشهود و موثری داشته‌اند عنوان کرد: در حال حاضر تشکل‌های ریشه‎دار و با سابقه فراوانی در استان حضور دارند که توان اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف را نیز دارند.

مدیرعامل تشکل‌های مردم‌نهاد کهگیلویه و بویراحمد افزود: متاسفانه به رغم اینکه رئیس جمهور در ابتدای آغاز بکار دولت تاکید فراوانی بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد داشتند ولی این مهم در استان کهگیلویه و بویراحمد به بوته فراموشی سپرده شده است.

رکان بیان کرد: یکی از مسائلی که باید به آن توجه داشت استقلال و خودجوش بودن تشکل‌های مردمی است ولی ما به وضوح می‌بینیم که نهادهای متولی در امر حمایت و ساماندهی تشکل‌ها مانند استانداری و امور جوانان عملا هیچ اعتقادی به تشکل‌های مردم‌نهاد ندارند.

مدیرعامل تشکل‌های مردم‌نهاد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جای تاسف است در دولتی که دم از حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد می‌زند دولتمردان آن در کهگیلویه و بویراحمد دست رد به سینه سازمان‌های مردمی می‌زنند.

وی یادآور شد: در مدت زمانی که از عمر دولت تدبیر و امید می‌گذرد مسئولان تشکل های مردم نهاد استان مراجعات زیادی به ما داشته اند و مراتب اعتراض خود را نسبت به این موضوع در میان گذاشته‌اند.

مدیرعامل تشکل های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تنها خروجی این گونه حرکات و بی توجهی‌ها نسبت به تشکل‌ها، دلسردی و بی‌انگیزگی آنها برای ادامه کار است چرا که وقتی دولتمردان اعتقادی به این تشکل‌ها نداشته باشند هیچ توقعی از عامه مردم نیز نمی رود.

وی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست تا با اتخاذ تدابیر لازم به دنبال راهی برای  ایحاد انگیزه در تشکل‌های مردم نهاد استان باشد.

 


کد مطلب: 100310

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/100310/دست-رد-مسئولان-کهگیلویه-بویراحمد-سازمان-های-مردم-نهاد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1