کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری نشست آسیب‌شناسی رسانه در گچساران

30 فروردين 1394 ساعت 6:57


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گچساران گفت: نشست آسیب‌شناسی حوزه رسانه در این شهرستان برگزار می‌شود.amirNoroozi
امیر‌حسین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به مشکلات خبرنگاران این شهرستان، اظهار داشت: پیگیری مشکلات و مطالبات اصحاب رسانه و روزنامه‌نگاران گچساران از برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در سال ۹۴ است.
وی با اشاره به اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با مشکلات و مطالبات خبرنگاران این شهرستان آشنایی کامل دارد و پیگیری مشکلات این قشر امسال در دستور کار قرار می‌گیرد، افزود: در همین راستا نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه و آسیب‌شناسی حوزه رسانه در این شهرستان دوشنبه این هفته برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران بیان کرد: این نشست عصر دوشنبه ۳۱ فروردین‌ماه ساعت ۱۷ عصر در محل پلاتوی نمایش شهید مندنی‌زاده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می‌شود.
نوروزی به اهداف برگزاری این نشست اشاره و خاطرنشان کرد: این نشست با هدف پیگیری و کمک به برطرف کردن مشکلات و کمبودهای اصحاب رسانه شهرستان گچساران برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه راه‌اندازی انجمن خبرنگاران در گچساران یکی از مطالبات اساسی خبرنگاران این شهرستان است، عنوان کرد: در این نشست راه‌اندازی این انجمن در شهرستان پیگیری می‌شود.


کد مطلب: 100297

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/100297/برگزاری-نشست-آسیب-شناسی-رسانه-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1