کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیگیری شناسایی هویت عاملان مسومیت شهروندان دهدشت

27 فروردين 1394 ساعت 12:52


فرماندار کهگیلویه گفت: هویت افرادی که با توزیع شربت تقلبی باعث مسموم شدن ۱۰ تن از شهروندان شهر دهدشت شده بودند در حال پیگیری و شناسایی است.
سید کرامت کریمی پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به همکاری نیروی انتظامی و امنیتی در انتخاب تیم های مشخص برای پیگیری ویژه این حادثه افزود: هویت افراد از سوی نیروهای انتظامی و امنیتی و پیگیری از راه دوربین های مدار بسته درحال پیگیری است.
وی اظهارکرد: مردم در این راستا هیچ نگرانی نداشته باشند و افراد مجرم بعد از شناسایی در کمترین زمان ممکن به دستگاه های قضایی تحویل داده خواهند شد.
کریمی وضعیت افراد مسموم شده را خوب اعلام کرد و گفت: سه نفر از این افراد ترخیص شدند، یک پیرمرد هفتاد ساله به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام خمینی و پسر بچه سه ساله به بیمارستان امام سجاد یاسوج انتقال داده شدند.
وی تصریح کرد: چون نمونه آزمایش از شربت تقلبی در یاسوج امکانپذیر نبود به تهران ارسال و طی یک هفته آینده نتیجه آزمایش نیز اعلام خواهد شد.
سه شنبه هفته جاری در پاک جنگلی شهر دهدشت افراد ناشناس با توزیع شربت نذری باعث مسمومیت ۱۰ تن از شهروندان دهدشتی شده بودند.


کد مطلب: 100015

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/100015/پیگیری-شناسایی-هویت-عاملان-مسومیت-شهروندان-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1