کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اردوی تفریحی فرهنگی کتابداران شهرستان گچساران

27 فروردين 1394 ساعت 9:49


IMG-20150415-WA0003اردوی تفریحی فرهنگی کتابداران کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در منطقه «برابر» باشت برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از باشت، در این اردوی یک روزه همچنین مسابقه‌ای برگزار شد و به سه نفر از برندگان از سوی قربانی هدایای ارزنده ای اهدا گردید.
زینب قربانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این اردوی تفریحی در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن تبریک میلاد فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر، اظهار کرد: زنان در دین اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و انسان‌های بزرگی در دامن مادران پرورش یافتند.
قربانی با بیان اینکه هدف از این اردوی تفریحی بالابردن روحیه، کارایی و انگیزه کارکنان است، گفت: کتابداران و کارکنان اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۳ تلاش‌های زیادی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی داشتند و امیدواریم در سال جدید با تاکید بر شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» گام‌های موثرتری در راستای اهداف و وظایف اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی بردارند.
وی در ادامه از برگزاری جشنواره تابستانی کتاب در شهرهای استان خبر داد و گفت: جشنواره تابستانی کتاب امسال در مناطق تفریحی و گردشگری شهرهای استان بویژه در شهر یاسوج برگزار می‌شود.
همچنین قربانی از تلاش های کوروش حسنی مدیر کتابخانه های عمومی گچساران و کارکنان و کتابداران گچسارانی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی قدردانی کرد.


کد مطلب: 99811

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/99811/2/اردوی-تفریحی-فرهنگی-کتابداران-شهرستان-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1