کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد یاسوج تغییر کرد/تصاویر

25 فروردين 1394 ساعت 21:11


 
امروز مراسم تکریم و معارفه معاون پزوهشی دانشگاه آزاد واحد یاسوج با حضور رئیس و اعضای شورای معاونین این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، فردین بوستانی در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت مقوله پژوهش در دانشگاه‌ها اظهار کرد: ما باید به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم دانشجویان و اساتید را هرچه بیشتر با مقوله پژوهش و فناوری پیوند دهیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت پژوهشی دانشگاه آزاد یاسوج در مسیر مناسب قرار دارد افزود: باید با تلاش بیشتر سعی کنیم این موضوع تداوم داشته باشد.
بوستانی با اشاره به حضور فعال انجمن‌های علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج بیان کرد: در حال حاضر ۲۱ انجمن علمی فعال در دانشگاه آزاد یاسوج به فعالیت علمی مشغول هستند که تاکنون برنامه های مختلف و متنوعی نیز برگزار کرده اند.
وی بیان داشت: استفاده از ظرفیت انجمن های علمی دانشگاه می تواند یکی از اولویت های اصلی معاونت پزوهشی واحد یاسوج باشد و از دیگر
ظرفیت های قابل قبول دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج وجود دانشجویان مقطع دکتری و ارشد است که به نوبه خود می تواند در تقویت حوزه پزوهشی دانشگاه موثر باشد.
بوستانی در ادامه با تقدیر از تلاش های دکتر پناهی معاون پیشین پژوهشی دانشگاه آزاد یاسوج عنوان کرد: بدون شک باید از تجربیات ارزنده وی در پیشبرد اهداف حوزه معاونت پزوهشی بهره برد.
وی یادآور شد: امیدورایم که نجاتیان نیز بتواند با تلاش  هرچه بیشتر و بهره گیری از همه ظرفیت های علمی دانشگاه آزاد واحد یاسوج به شکوفایی استعدادهای دانشجویان این دانشگاه کمک کند.
بنا بر این گزارش، در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات خدابخش پناهی معاون پیشین دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج، صمد نجاتیان طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد یاسوج به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد یاسوج منصوب شد.
















کد مطلب: 99698

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/99698/2/معاون-پژوهشی-دانشگاه-آزاد-یاسوج-تغییر-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1