کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار نماینده بویراحمد و دنا با خانواده شهید برزگریان

11 فروردين 1394 ساعت 10:50


نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد ودنا در مجلس شواری اسلامی صبح امروز با خانواده شهید برزگریان در روستای سمرون شهرستان دنا دیدار کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، غلام‌محمد زارعی  در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ ویژه شهید برزگر، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: امروز به‌ عنوان یک تکلیف بر همه آحاد جامعه واجب است که رهرو راستین آنان بوده و در راستای تحقق آرمان‌های متعالی و نورانی آن‌ها گام بردارند.
رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شواری اسلامی رمز ماندگاری شهدا را خودباوری، خداباوری و ولایت‌پذیری آنان دانست و بر ترویج سیره و سبک زندگی آنان که سرشار از سادگی و اخلاص است، به‌عنوان الگویی ارزشمند و عملی برای نسل جوان تأکید کرد.
عضو کمسیون صنعت معدن وتجارت مجلس شواری اسلامی گفت: موضوع دفاع مقدس و این حماسه پایدار و جاویدان منحصر به زمان خاصی نیست و همواره باید معارف این دوران به متن جامعه انتقال‌یافته و نهادینه شود.
زارعی خاطرنشان کرد: کهگیلویه وبویر احمد با تقدیم بیش از ۱۸۰۰ شهید همواره به‌عنوان یکی از استان‌های پیشتاز و مؤثر در طول دوران دفاع مقدس بوده و شهدای بزرگی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
عضو فراکسیون رهروان ولایت در مجلس شواری اسلامی با تأکید بر پیروی از ولایت و تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری گفت: ما در پیمودن راه ولایت و آرمان‌های امام و انقلاب استوار و ثابت‌قدم هستیم و تا زمانی که در این مسیر الهی گام برمی‌داریم هیچ‌یک از توطئه‌های دشمنان علیه ما کارساز نخواهد بود.
وی سازندگی، رشد و شکوفایی روزافزون کشور را مستلزم تلاش و همکاری تمامی مردم و مسئولان دانست و افزود: با حفظ روحیه جهادی و ازخودگذشتگی می‌توان از تمامی تنگناها عبور کرد و توطئه‌های دشمنان و نظام استکبار که سعی در به‌زانو درآوردن جمهوری اسلامی ایران دارند را خنثی کرد.
DSC_0359 DSC_0360 DSC_0362 DSC_0363 DSC_0374 DSC_0364 DSC_0366 DSC_0368 DSC_0373 DSC_0373
 


کد مطلب: 97553

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/97553/2/دیدار-نماینده-بویراحمد-دنا-خانواده-شهید-برزگریان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1