کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

باغ فردوس به امامزاده اسماعیل(ع) وصل می شود

10 فروردين 1394 ساعت 15:47


 
با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی،فرماندار،شهردار و جمعی از مسئولین شهرستانی پارک فجر<108دستگاه>افتتاح و مسیر پیاده روی باغ فردوس به امام زاده اسماعیل <ع>کلنگ زنی شد.
شهردار گچساران در حاشیه این مراسم به خبرنگار کبنانیوز گفت: پارک محله ای فجر<108دستگاه> در مساحتی بالغ بر۱۲ هزارمترمربع و مشتمل بر دریاچه و آبشار مصنوعی،فضای سبز،ست بزرگسالان،وسایل بازی خردسالان و کودکان افتتاح وآماده خدمات رسانی به همشهریان است.
اردلان زینل زاده با اشاره به اینکه اعتبار این پارک بمبلغ ۴۵۰ میلیون تومان بصورت پیمانی و ۱۵۰ میلیون تومان توسط پرسنل شهرداری انجام شده افزود: اعتبارات این طرح از محل کمک های نفت و تملک دارایی تامین شده است.
شهردار گچساران در مورد پروژه مسیر پیاده روی باغ فردوس به امام زاده اسماعیل<ع> گفت: این مسیر گردشگری و پیاده روی از باغ فردوس شروع و به ارتفاعات مشرف به سه راهی وکارکنان دولت ادامه پیدا خواهد کرد. البته از این مناطق هم مسیری فرعی به این جاده وصل خواهد شد.
وی با بیان اینکه در نهایت این مسیر به امام زاده اسماعیل (ع) منتهی می‌شود عنوان کرد: این مسیر در نوع خود بسیار زیبا و منحصر بفرد و دارای جلوه خاصی است که برای فعالیت های ورزشی ،خصوصا ورزش صبحگاهی همشهریان گچسارانی احداث می‌شود.
زینل‌زاده تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر بصورت امانی شروع می شود که امیدواریم در سال ۹۴ در کمیته برنامه ریزی مصوب و اجرایی شود.
-------------------------------------------------------
گزارش و عکس: جواد حسنی و حبیب قلندری
------------------------------------------------------
IMG_2450 IMG_2461 IMG_2446 IMG_2444 javad (13) javad (15) javad (16) javad (14) javad (12) javad (8) javad (10) javad (5) javad (4) javad (3) javad (7) javad (1)


کد مطلب: 97449

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/97449/2/باغ-فردوس-امامزاده-اسماعیل-ع-وصل-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1