کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار فرماندار از بیمارستان گچساران

5 اسفند 1393 ساعت 22:32


فرماندار گچساران به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و « بزرگداشت روز پرستار» با حضور در بیمارستان شهید رجائی شهرستان اززحمات پرستاران « تقدیرو تشکر» نمود.
عبدالرحیم رحیمی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) روز پرستار را به آنها تبریک و از مقام والای پرستار تجلیل نموده و از حضرت حق تقاضای پاداش و اجر معنوی برای پرستاران سختکوش نمودند..
فرماندار گچساران در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار کبنا نیوز اظهار داشت: پرستاری به عنوان یک هنر محسوب می شود و نه یک شغل ، و پرستاران را هنرمند ارزشمند نامیدند.
رحیمی با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) نه فقط یک غمگسار و پرستار، بلکه یک الگوی بزرگ برای زنان مسلمان و همه زنان آزادی‌خواه جهان است،افزود: پرستاران علیرغم کمبودها و مشکلات، با تاسی از پرستار کربلا حضرت زینب (س) خالصانه برای بهبود و سلامتی بیماران تلاش می کنند.
فرماندار تصریح کرد: خدمات مشفقانه پرستاران و مجموعه شبکه بهداشت و درمان در عرصه‌های درمانی، بهداشتی، آموزشی و ... تزریق روحیه امید به زندگی در افراد  جامعه را به دنبال دارد.
فرماندار در پایان افزود:با افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان گچساران در نیمه نخست سال ۹۴خدمات دهی بهتر و مطلوبتری در حوزه بهداشت ودرمان به همشریان ارائه خواهد شد.
خبر ،عکس:حبیب الله قلندری
IMG_0563   IMG_0571  IMG_0574  IMG_0577  IMG_0582   IMG_0592


کد مطلب: 91758

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/91758/2/دیدار-فرماندار-بیمارستان-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1