کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بعضی از مدیران ما هنوز کار با اینترنت را یاد نگرفته اند

29 بهمن 1393 ساعت 16:55


جواد حسنی
جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان گچساران در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.
در این چلسه فرماندار گچساران گفت :ما باید به سوی فرهنگ سازی حرکت کنیم. بعضی مواقع از برنامه های مثل واتساپ میتوان کار های بسیار مفیدی انجام داد
وی در ادمه گفت:ما باید به این نتیجه برسیم که باید آموزش دهیم .اموزش هر نهادی و هر اداره ای توی سیستم خودش باید انجام بشود .
رحیمی با اشاره به روند برخورد با این نرم افزار ها در خانواده ها گفت : ما همیشه دو نوع افراد مشکل داریم با کسانی که افراط میکنند و با کسانی که تفریط میکنند .افراد افراطی اعتقاد دارند به طور کلی باید این نرم افزار ها برداشته شوندو افراد تفریطی بر این اعتقادن که این نرم افزار ها هیچ مشکلی ندارند  که این دو طرز فکر اشتباه هستند.
فرماندار گچساران بیان کرد: متاسفانه بعضی از مدیران ما هنوز کار با اینترنت را یاد نگرفته اند که بخواهند روند استفاده درست از اینترنت را ترویج دهند.
رحیمی ادامه داد: باید هر هفته در دانشگاه ها و  در مدارس جلسه هایی برگزار شود و آموزشهایی با موضوع اجتماعی را ارائه شود.البته بیشتر خانواده ها طریقه نظارت بر فرزندگان خود در امر فضای مجازی را نمیدانند که این می طلبد که کارشناس های مربوطه راه صحیح را آموزش دهند و فرهنگ سازی کنند.
IMG_7280 [1600x1200]
IMG_7283 [1600x1200]
 
IMG_7288 [1600x1200]


کد مطلب: 90520

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/90520/2/بعضی-مدیران-هنوز-کار-اینترنت-یاد-نگرفته-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1