کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کاشت ۱۴ نهال زیتون یادمان شهدای دانشجوی گچساران

16 بهمن 1393 ساعت 13:46


با حضور مردم و اقشار مختلف مردم ۱۴ نهال زیتون به یاد ۱۴ شهید دانشجوی گچسارانی در محل گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد این شهرستان کاشته شد.
پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان این شهرستان از جمله امام جمعه موقت، فرماندار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراسم کاشت ۱۴ نهال زیتون یادمان ۱۴ شهید دانشجوی گچساران برگزار شد.
فرماندار گچساران در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی در سال ۵۷ با حضور پرشور مردم و رهنمایی‌ها و رهبری های امام راحل در ۲۲ بهمن به وقوع پیوست اما تا امروز دامنه این انقلاب نفوذ و گسترش خود را ادامه داده است.
عبدالرحیم رحیمی افزود: انقلاب اسلامی ایران رویدادی بزرگ و تأثیرگذار در جهان معاصر بود، رویدادی که تاکنون همانند آن مشاهده نشده است.
وی راز ماندگاری انقلاب اسلامی را تبعیت مردم از مقام ولایت فقیه دانست و گفت: تبعیت و اعتقاد به اصل ولایت فقیه در میان مردم ایران اسلامی و البته بصیرت خیره‌کننده و استثنایی مقام معظم رهبری در شناخت رویدادهای و نقشه‌های شوم دشمنان، انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه کرده است.
فرماندار گچساران با اشاره به مراسم کاشت ۱۴ نهال زیتون یادمان ۱۴ شهید دانشجوی گچساران گفت: بر کسی پوشیده نیست که امروز اقتدار، عظمت و شکوه ایران اسلامی در جهان ثمره خون شهیدانی است که با گذشتن از جان خود راه را برای پیشرفت کشور مهیا کردند.
وی ادامه داد: غیرت و تعصب به دفاع از ارزش‌های والای نظام اسلامی و خاک کشور بسیاری از فرزندان این کشور را رهسپار جبه‌های حق علیه باطل کرد.
رحیمی بیان کرد: شهدای دانشجو با گذشتن از تحصیلات و آینده‌ای که آمال و آروزی بسیاری است، نشان دادند که حفظ انقلاب و ایران اسلامی از بالاترین اعمال است.
امام جمعه موقت گچساران نیز در این مراسم ضمن تبریک به مناست دهه فجر انقلاب اسلامی شهدا را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز ما امانتداران ایران اسلامی هستیم امانتدارانی که باید پاسدار اندیشه و اهداف شهدا باشیم.
حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده کاشت نهال به یادمان شهدا را گامی فرهنگی و در راستای ترویج فرهنگ شهادت عنوان کرد و افزود: کاشت نهال شاید در ظاهر حرکتی نمادین باشد اما با این اقدام فرهنگ شهادت و ترویج اهداف شهدا برای نسل جوان تبیین می‌شود.
وی در پایان از نسل جوان و نوجوان خواست تا با مطالعه وصیت‌نامه شهدا همچنین زندگی‌نامه آنها آشنایی بیشتری با شخصیت و اهداف شهدا داشته باشند.
 
IMG_6048
IMG_6054
IMG_6060
IMG_6163
IMG_6276
IMG_6279
IMG_6290
IMG_6331
IMG_6374
IMG_6384
IMG_6433
 


کد مطلب: 87545

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/87545/2/کاشت-۱۴-نهال-زیتون-یادمان-شهدای-دانشجوی-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1