کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید زارعی از روستای باک دنا + تصاویر

1 دی 1393 ساعت 10:05


نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی از روستای باک شهرستان دنا بازدید و مشکلات این روستا را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج،در این سفر فرماندار شهرستان دنا و مدیران شهرستانی غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا را همراهی کردند.
غلام محمد زارعی  با استقبال بی نظیر مردم رو ستای باک وارد این روستا شد و از مردم به خاطر این استقبال با شکوه تقدیر و تشکر کرد.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ودنا در مجلس شواری اسلامی در بین مردم رو ستای باک افزود: آبرسانی به روستاهای شهرستان دنا با کمک مسوولان استانی و شهرستانی به زودی پیگیری خواهد شد.
وی بیان کرد: برای گازرسانی و ساخت جاده در مناطق روستایی شهرستان دنا اقداماتی در حال انجام بوده و اعتبارات مورد نیاز برای اجرای انها نیز نزدیک اختصاص داده شده است.
زارعی اظهار کرد: روستاها می توانند در افزایش تولید ملی نقش مهم و بسزایی داشته باشند و به همین دلیل باید مشکلات و کمبودهای آنها برطرف شود.
نماینده مردم شهرستان های بویر احمد ودنا در مجلس شواری اسلامی از اختصاص ۲۰۰میلیون تومان اعتبار از ماده ۱۸۰به طرح هادی و بهسازی راه روستایی باک خبر داد.
وی عنوان کرد: با اجرای طرح هادی و بهسازی راه روستایی باک در اینده نزدیک به دنبال ایجاد فضای ورزشی در باک خواهیم بود.
زارعی ابراز داشت: مسوولان اجرایی سعی کنند امکانات و خدمات لازم به روستاها آورده شود تا علاوه بر تقویت تولید ملی میزان مهاجرت از مناطق روستایی به شهرها نیز کاهش یابد.
به گزارش کبنانیوز در ادامه سفر مسئولان به روستای باگ از توابع شهرستان دنا مشکلات این روستا توسط لطف الله آسپار یکی از اهالی این روستا  مطرح شد.
 
P1130053
P1130044










انتهای پیام/ پاک
 
 


کد مطلب: 79854

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/79854/2/بازدید-زارعی-روستای-باک-دنا-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1