کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ماهواره برای خانواده بلای خانمان سوز است

17 آبان 1393 ساعت 7:18


فرماندار گچساران گفت: اقدامات فرهنگی بهترین راهکار برای آگاهی‌بخشی مردم نسبت به آسیب‌های استفاده از ماهواره است.
عبدالرحیم رحیمی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به نمایشگاه جمع‌آوری ماهواره که در محل نمازخانه سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران همواره با دسیسه‌های مختلف دشمنان روبرو بوده که هشت سال جنگ تحمیلی یکی از شاخص‌ترین اقدامات دشمنان در راستای توقف انقلاب اسلامی است.
وی افزود: شکست در جنگ‌ سخت و ناامیدی دشمنان از محو کردن انقلاب اسلامی سبب گرایش آن‌ها به شیوه‌های نرم و خزنده از جمله تهاجم فرهنگی به وسیله امواج نامرئی ماهواره‌‌ها شد.
فرماندار گچساران تصریح کرد: امروز دشمنان با استفاده از امواج ماهواره‌ها و راه‌اندازی صد‌ها شبکه فارسی‌زبان فرهنگ، غیرت و باورهای فرزندان و خانواده‌ها را نشانه گرفته‌اند و در حرکتی نرم و خزنده سعی در تخریب دارند.
رحیمی بیان کرد: استفاده از ماهواره به هر شکلی سبب تخریب باورهای نسل جوان و القای فرهنگ مبتذل غرب به عنوان فرهنگ بر‌تر به آن‌ها می‌شود.
وی ادامه داد: کمرنگ کردن اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی، بی‌ارزش نشان دادن باورهای اخلاقی و ترویج فرهنگ ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله دوستی‌های نامشروع، ارتباطات غیراخلاقی و مشروعیت بخشیدن به هر آنچه در فرهنگ دینی ما نهی شده است، از جمله آثار استفاده از ماهواره است.
رحیمی ماهواره را بلای خانمانسوزی دانست که بنیان خانواده‌ها را نشانه گرفته است.
فرماندار گچساران اقدامات فرهنگی را مناسب‌ترین راهکار برای آگاهی‌بخشی از آسیب‌های استفاده از ماهواره دانست و گفت: اگر ماهواره از سبد زندگی مردم حذف شود، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نیز از بین می‌رود.
رحیمی ادامه داد: در صورتی که مردم نسبت به آسیب‌های استفاده از ماهواره شناخت پیدا کنند، قطعا در استفاده از آن تجدیدنظر خواهند کرد.
فرماندار گچساران ضمن تقدیر از نیروهای سپاه، بسیج مردمی و همکاری مردم در طرح جمع‌آوری داوطلبانه ماهواره، خاطرنشان کرد: دیگر ادارات و نهاد‌ها نیز باید در جمع‌آوری داوطلبانه ماهواره‌ها با اقدامات فرهنگی به این مهم بپردازند.
۲۲۳-(۲۲) ۲۲۳-(۲۰) ۲۲۳-(۱۹) ۲۲۳-(۱۴)


کد مطلب: 72449

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/72449/2/ماهواره-خانواده-بلای-خانمان-سوز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1