کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری صبحگاه مشترک در گچساران

3 خرداد 1393 ساعت 22:44


گزارش و عکس از معصومه بوستانی
به‌مناسبت سوم خرداد صورت گرفت؛ برگزاری صبحگاه مشترک در گچساران به روایت تصویر
صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در گچساران با حضور سردار عوض شهابی‌فر فرمانده ارشد نظامی برگزار شد.
صبح امروز به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور سردار عوض شهابی‌فر فرمانده ارشد نظامی، امام جمعه، فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی و خواهران و برادران بسیجی حوزه‌ها و پایگاه‌های مختلف در محل سپاه ناحیه گچساران برگزار شد.
در این مراسم گردان‌های نظامی و انتظامی سپاه از جمله ۱۳ گردان عاشورا، سه گردان الزهرا(س)، گردان‌های بیت‌المقدس، گردان‌های امام حسن (ع) و امام رضا (ع) و بسیج اقشار مردمی به رژه پرداختند.

با حضور فرماندهان ارشد نظامی صورت گرفت؛ برگزاری صبحگاه مشترک گرامی‌داشت سوم خرداد در گچساران
صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در گچساران با حضور سردار عوض شهابی‌فر برگزار شد.
صبح امروز به مناسبت سوم خرداد سال‌روز آزادسازی خرمشهر، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گچساران با حضور سردار عوض شهابی‌فر، امام جمعه گچساران، فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی در محل ناحیه سپاه گچساران برگزار شد.
در این مراسم جهانگیر انصاری فرمانده سپاه گچساران از فرماندهان اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس در سوم خرداد سال ۶۱ نقطه تغییر ماهیت جنگ و سرآغاز مرحله نوین در روند دفاع مقدس ملت ایران بود.
این فرمانده نظامی گفت: در فرایند آن با اجرای عملیات‌های بزرگ و موفق و عقب راندن دشمن بعثی تدریجا مناطق تحت تصرف اشغالگران آزاد و در بخش‌هایی از خطوط مرزی با تدبیر و تصمیم راهبردی امام (ره) و شورای عالی دفاع ورود به خاک دشمن و تعقیب و تنبیه متجاوز در دستور عملیاتی فرماندهان و رزمندگان اسلام قرار گرفت.
انصاری با اشاره به اینکه از دیدگاه امام خمینی (ره) این فتح از عنایات خداوند متعال بود، خاطرنشان کرد: حماسه‌سازی رزمندگان اسلام موجب آزاد‌سازی خرمشهر شد.
فرمانده سپاه گچساران با بیان اینکه این عملیات از عملیات‌های بزرگ و تاثیرگذار دوران دفاع مقدس بود، یادآور شد: رزمندگان با اطاعت فرامین ولی فقیه موجب این پیروزی بزرگ شدند.
در این همایش گردان‌های نظامی و انتظامی سپاه از جمله ۱۳ گردان عاشورا، سه گردان الزهرا، گردان‌های بیت‌المقدس، گردان‌های امام حسن (ع) و امام رضا (ع)، بسیج اقشار مردمی در هشت سال دفاع مقدس به رژه پرداختند.

13930303000461_PhotoL 13930303000472_PhotoL 13930303000474_PhotoL 13930303000477_PhotoL


کد مطلب: 49370

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/49370/2/برگزاری-صبحگاه-مشترک-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1