کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور رئیس سازمان اورژانس کشور؛

آیین کلنگ‌زنی پایگاه اورژانس جاده‌ای سعادت‌آباد لیشتر گچساران + تصاویر

8 ارديبهشت 1403 ساعت 20:13

آیین کلنگ‌زنی پایگاه جاده‌ای اورژانس سعادت‌آباد لیشتر گچساران با حضور دکتر جعفر معیادفررئیس سازمان اورژانس کشور، دکتر حسین عسکری رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران، عبدالله روشن‌ضمیر معاون فرماندار گچساران، محمدامین نیکویی نژاد سرپرست اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد، حامد شریفی رئیس اورژانس شهرستان گچساران، مسئولان شبکه بهداشت درمان گچساران و جمعی از اهالی روستا سعادت‌آباد برگزار شد. عملیات احداث این پایگاه بزودی آغاز و تا پایان سال 1403تکمیل، تجهیز و به بهره‌برداری خواهد رسید.


آیین کلنگ‌زنی پایگاه جاده‌ای اورژانس سعادت‌آباد لیشتر گچساران با حضور دکتر جعفر معیادفررئیس سازمان اورژانس کشور، دکتر حسین عسکری رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران، عبدالله روشن‌ضمیر معاون فرماندار گچساران، محمدامین نیکویی نژاد سرپرست اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد، حامد شریفی رئیس اورژانس شهرستان گچساران، مسئولان شبکه بهداشت درمان گچساران و جمعی از اهالی روستا سعادت‌آباد برگزار شد.
 رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران در حاشیه این آیین در گفتگو با کبنانیوز، اظهار کرد: این پایگاه در یک‌طبقه و در زمینی یک‌طبقه 450 مترمربع و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان احداث خواهد شد.
دکتر حسین عسکری افزود: عملیات احداث این پایگاه به‌زودی آغاز و تا پایان سال 1403 تکمیل، تجهیز و به بهره‌برداری خواهد رسید .
عسکری در ادامه عنوان کرد: یکی از نقیصه‌های اورژانس پیش بیمارستانی گچساران این بود که از فلکه سه‌راهی تا خیرآباد پایگاه اورژانس 115 نداشتیم. وی گفت: امیدواریم در آینده با راه‌اندازی این پایگاه شاهد استقرار آمبولانس در این مسیر طولانی شود و متوسط حضور آمبولانس بر بالین افراد نیازمند کمک در تصادفات به شکل ملموسی کاهش خواهد یافت.
 


کد مطلب: 475259

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/475259/2/آیین-کلنگ-زنی-پایگاه-اورژانس-جاده-ای-سعادت-آباد-لیشتر-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1