کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران

پاکسازی طبیعت به مناسبت هفته سلامت(+تصاویر)

8 ارديبهشت 1403 ساعت 7:06

شهروندان که برای تفریح به طبیعت می روند با همراه داشتن کیسه زباله ، ضمن جمع آوری زباله های رهاشده از آلوده کردن محیط زیست خودداری کنند


به مناسبت هفته سلامت با حضور دکتر حسین عسکری رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران و کارکنان شبکه بهداشت و درمان،جمعیت هلال احمر و اداره محیط زیست این شهرستان اقدام به جمع آوری زباله ها، پاکسازی طبیعت زیبا و تفریحی منطقه قلات گناوه نمودند.
به گزارش کبنانیوز: رئیس شبکه بهداشت ودرمان گچساران در حاشیه این برنامه به کبنانیوز اظهار کرد:ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و نهادینه سازی رفتارها و رویکردهای محیط زیستی و همچنین هم افزایی ظرفیت‌های فرهنگی و جلب مشارکت حداکثری آحاد جامعه برای حفاظت و بهره برداری اصولی و توسعه مهارت‌ها برای حفظ محیط زیست می باشد.
دکتر حسین عسکری با اشاره به اینکه برای تجزیه هر پلاستیکی که به سادگی دور ریخته می شود افزون بر ۵۰۰ سال زمان نیاز است ، اظهار کرد : شهروندان که برای تفریح به طبیعت می روند با همراه داشتن کیسه زباله ، ضمن جمع آوری زباله های رهاشده از آلوده کردن محیط زیست خودداری کنند.
عسکری با اذعان به اینکه سالانه چندین میلیون نفر در سراسر دنیا در اثر بیماری ها و مرگ منتسب به آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند خاطرنشان کرد: اصلاح رفتارهایی که منجر به آلودگی هوا و محیط زیست می گردد ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: از همه رهگذران، مسافران عزیز خواهشمندیم قبل از رفتن به طبیعت فرهنگ نگهداری و پاکیزه نگهداشتن طبیعت را رعایت بفرمایند.

 


کد مطلب: 475239

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/475239/2/پاکسازی-طبیعت-مناسبت-هفته-سلامت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1