کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خبر داد

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه

5 ارديبهشت 1403 ساعت 2:35

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنا، سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضایی در محل‌های پر تردد و میادین شهر با هدف ارتقاء نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت پیشگیری از تردد خودرو‌ها در ساعات ممنوعه و خودرو‌های فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتورسیکلت‌های فاقد مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: در این طرح ۱۵ دستگاه خودرو ۳۱ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.
موسوی تصریح کرد: ماموران در ادامه این طرح ۲۵ نفر معتاد، ۱۳ نفر سارق، ۱ نفر به جرم حمل مواد مخدر، ۴ نفر به جرم مالی و اقتصادی، ۴ نفر به جرم مفاسد اجتماعی، ۱۰ نفر به جرم قاچاق کالا و ۵۵ نفر به جرم سایر جرائم دستگیر، ۲۰ قبضه سلاح، ۱۱۰۰ عدد مواد مترقه و ۴۸ فقره انواع سرقت کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.


کد مطلب: 475145

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/475145/2/اجرای-طرح-ارتقاء-امنیت-اجتماعی-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1