کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

جنب‌وجوش سعادتیان در کهگیلویه بزرگ

4 بهمن 1402 ساعت 1:53

نشست هم‌اندیشی جمعی از اهالی مناطق مختلف حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با آیت‌الله سعادتیان برگزار شد.


نشست هم‌اندیشی جمعی از اهالی مناطق مختلف حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با آیت‌الله سعادتیان برگزار شد.
به گزارش کبنا، برخی از ناظران سیاسی اعتقاد دارند که انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد گرفتار یک دور تکراری و بی‌حاصل شده است که حالا اوج این تکرار را در دوازدهمین دوره انتخابات شاهد هستیم و سه نماینده ادوار حوزه انتخابیه مجدداً نامزد انتخابات شده‌اند و هر کدام موفقیت‌های فرضی بسیار در حوزه انتخابیه را به نام خود سند می‌زنند. اما در واقعیت حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ با حجمی از مشکلات و عقب افتادگی بسیار روبرو است و مردم نسبت به این شرایط گلایه‌مند هستند.
از همین زاویه است که نیاز به تغییر و حضور نیرو‌های جوان و توانمند از سوی مردم به عنوان یک مطالبه به حق کاملاً احساس می‌شود. متأسفانه انحصارطلبی و برخی سنگ‌اندازی‌ها در مسیر نیرو‌های تحول‌خواه تاکنون مانع حضور نیرو‌های جوان و توانمند در این عرصه شده بود که در این دوره شاهد شکستن این حصار انحصار و عزم جزم شده برخی از نخبگان حوزه انتخابیه در ورود به عرصه انتخابات هستیم.
طرفداران سعادتیان معتقدند که آیت الله سعادتیان با کوله‌باری از تجربه و مدیریت موفق در بخش‌های سیاسی، فرهنگی و آموزشی یکی از این نیرو‌های جوان و توانمند است که با شعار و نگاه جدید پا به عرصه انتخابات گذاشته است و در مدت حضور خود در این عرصه منشأ اتفاقات و تحولات گفتمانی و فکری زیادی بوده است و چالش‌های اساسی زیادی را برای مسببین وضع موجود بوجود آورده است. این حضور که توام با ابتکار و‌ اندیشه‌ورزی بوده است با استقبال و حمایت خوب مردمی نیز مواجه گردیده است.
یکی از کاربران فضای مجازی اینگونه نوشت که «نگاهی به حضور سعادتیان در میان مردم و استقبال گروه‌ها و بخش‌های مختلف مردم در مناطق گوناگون حوزه انتخابیه به خوبی گواه همه چیز است. جسارت و شهامت سعادتیان در تابوشکنی و نگاه انتقادی وی نسبت به عملکرد نمایندگان ادوار امتیاز ویژه سعادتیان در این مسیر می‌باشد. نکته مهم‌تر آن که این حضور یک نقطه شروع برای سعادتیان و گروه‌های مردمی است که در پی تغییر و تحول هستند. محدود کردن تغییر و تحول خواهی به انتخابات و آن هم در این دوره حقیقتاً غیر ممکن و بدون نتیجه خواهد بود. حضور سعادتیان و حمایت گروه‌های مردمی بویژه جوانان از وی را باید آغاز یک جنبش مردمی دانست که راهی طولانی در مسیر تحول خواهند داشت.»
همچنین کاربر دیگری نوشت: «سعادتیان و گذشته‌ وی گواه بر شجاعت توام با دوراندیشی و‌ اندیشه‌ورزی وی می‌باشد و مسیر عدالت‌خواهی و دفاع از حقوق مردم نیز نیازمند نیرو‌های شجاع و اهل‌اندیشه است. یقیناً فارغ از نتیجه انتخابات که نتیجه مطلوب و قابل قبولی برای سعادتیان خواهد بود از سعادتیان و کنش‌گری وی بعد از این بیشتر و بیشتر خواهیم شنید.»


کد مطلب: 471741

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/471741/2/جنب-وجوش-سعادتیان-کهگیلویه-بزرگ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1